Vyhlásené obstarávanie

Služby hardvérovej a softvérovej podpory produktov v dátových centrách verejného obstarávateľa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 846 626,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
16. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality IS EVO sa rozumie ich sprístupnenie. Verejný obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality IS EVO, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

- podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: prehľadom o celkovom obrate za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Popis podmienky účasti:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Prehľad o celkovom obrate uchádzač preukáže: - preložením výkazu ziskov a strát alebo preložením výkazu príjmov a výdavkov, za požadované roky, alebo - ak má zverejnené účtovné závierky vo verejnej časti Registra účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk/), predložením informácie o tejto skutočnosti. Celkový obrat za posledný, resp. predchádzajúci hospodársky rok, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti musí byť minimálne vo výške 2 500 000,00 Eur (slovom: dva milióny päťstotisíc Eur). Všeobecné informácie k podmienkam účasti týkajúcim sa finančného a ekonomického postavenia: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba α globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle a za podmienok uvedených v ust. § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby osoba, ktorej zdroje uchádzač použije na preukázanie splnenia podmienky účasti stanovenej podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zodpovedala za plnenie zmluvy uzatvorenej medzi úspešným uchádzačom a verejným obstarávateľom spoločne s úspešným uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. V prípade, ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v Eurách, verejný obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v Eurách. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2024 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže v zmysle ust. § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného rovnocenného dokumentu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

- podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní; - podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní; - podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

- podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní; - podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní: opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality; - podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienkam účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), písm. d) a písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je podrobne vymedzená v súťažných podkladoch v časti 1.4 Podmienky účasti. Všeobecné informácie k podmienkam účasti týkajúcim sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba α globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle a za podmienok uvedených v ust. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. V prípade, ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v Eurách, verejný obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v Eurách. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2024 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešný bude ten uchádzač, ktorý ponúkne za predmet zákazky najnižšiu cenu a splní podmienky účasti. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne (od najnižšej po najvyššiu ponukovú cenu) od 2 po x, kde x je počet uchádzačov, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.
  • Komisia na vyhodnocovanie ponúk bude postupovať tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Hodnotenie ponúk bude v zmysle § 53 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Cenu uchádzač uvedie do Štruktúrovaného rozpočtu podľa Prílohy č. 16 (Štruktúrovaný rozpočet obsahuje Hárok č. 1 a Hárok č. 2 - Položkový rozpočet Služieb hardvérovej a softvérovej podpory Zariadení v dátových centrách Objednávateľa) súťažných podkladov a do formulára „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí Prílohu č. 10 súťažných podkladov.
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za poskytovanie predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v Eur s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky, servisu a podpory jednotlivých SW produktov a HW produktov (ďalej len „Zariadení“), ako aj zabezpečenie služieb a poskytovanie nepretržitej servisnej pohotovosti. Predmetom zákazky je záväzok Poskytovateľa zabezpečiť Objednávateľovi nasledujúce služby: a) Služby hardvérovej a softvérovej podpory Zariadení v dátových centrách verejného obstarávateľa b) Služby technickej podpory c) Služby Helpdeskovej podpory d) Rozšírené služby Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s ust. § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 3. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 230 000,00 Eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (časť 1.1. Pokyny pre uchádzačov, bod 20 Zábezpeka k ponuke). 5. Termín poskytovania predmetu zákazky: počas celej doby účinnosti zmluvy – štyridsaťosem (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, pričom zmluva nadobudne účinnosť v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. 6. Ďalšie podmienky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch.