Vyhlásené obstarávanie

NÁKUP MOBILNÝCH TELEFÓNOV


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
49 093,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32250000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
13. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Nakoľko sa ponuky tejto časti budú vyhodnocovať reverzným postupom a nepoužije sa elektronická aukcia a ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk ich sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že v rozhodnom období realizoval dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (mobilné telefóny) v rámci jedného zmluvného vzťahu (zákazky) za min. 20 000 EUR bez DPH. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol za dodanie celého predmetu zákazky najnižšiu cenu a splnil podmienky účasti ako aj požiadavky na predmet zákazky.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup mobilných telefónov pre potreby verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.isepvo.sk/. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.isepvo.sk/. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve a v zverejnených dokumentoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. Doklady a dokumenty tvoriace ponuku sa v ponuke predkladajú v elektronickej podobe ako naskenované originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzač predloží ponuku do IS EVO v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. Obsah ponuky: - Vyplnený a podpísaný návrh na plnenie kritéria (pdf) - Príloha č. 2 - Vyplnený a podpísaný návrh zmluvy (.pdf) - Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie k účasti vo VO (.pdf) - Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie ku konečným užívateľom výhod (.pdf) - Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov (.pdf) - Príloha č. 6 - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov). Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky prostredníctvom IS EVO. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená rámcová kúpna zmluva.