Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia pre rekonštrukciu Hotelovej akadémie Mikovíniho 1, Bratislava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
242 485,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene adoplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“)

Popis podmienky účasti:

1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. 2. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s minimálnym objemom plnenia spolu 200 000,00 EUR bez DPH. V každej uvedenej službe musí byť súčasťou aj výkon autorského dozoru (AD). Zo zoznamu musí byť preukázané, že uchádzač realizoval aspoň 1 zákazku s hodnotou minimálne 100 000,- EUR bez DPH na vypracovanie dokumentácie na realizáciu stavby vrátane výkonu AD pre budovy občianskej vybavenosti zameraných na oblasť zdravotníctva, školstva, príp. ubytovacích zariadení 3. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: 3.1. názov a sídlo odberateľa, 3.2. kontaktné údaje odberateľa (e-mail alebo tel. kontakt), 3.3. predmet poskytnutého plnenia zákazky, 3.4. lehota poskytnutia služby, 3.5. cena poskytnutej služby v EUR bez DPH celkom za požadované obdobie. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. 5. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť cenu iba za tú časť služieb, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. 6. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na tieto účely považuje dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 7. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. 8. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. 9. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. 10. Verejný obstarávateľ príjme aj iný/é doklad/y obsahom preukazujúci/ce požadované skutočnosti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) zákona

Popis podmienky účasti:

1. Uchádzač uvedie údaje (zoznam) o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 2. Požadovaný zoznam musí obsahovať údaje o osobe/ách: Hlavný inžinier projektu, ktorý musí predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre pozemné stavby podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. 4. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. 5. Verejný obstarávateľ príjme aj iný/é doklad/y obsahom preukazujúci/ce požadované skutočnosti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, dokumentácie interiéru, inžinierskej činnosti a autorského dozoru.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinnýpredložiť doklady uvedené v bode 32.9. súťažných podkladov. 2. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 3. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12.04.2024 o10:00 hod. na adrese uvedenej v bode 2.1.2 Miesto plnenia tohoto oznámenie. Účasť na obhliadke je záujemca povinný dohodnúť najneskôr do 28.06.2023 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa, Ing. Ladislav Meyei tel. č.: +421 (0)2 482 64 516, e-mail: ladislav.mezei@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.