Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejnej súťaže, v ktorom musí byť uvedené: - identifikácia odberateľa/objednávateľa a kontakt na odberateľa/objednávateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, alebo e-mailové spojenie) - názov a stručný opis dodávky tovaru/služieb, - termín dodania tovaru/služieb. Zadávateľ si vyhradzuje právo overiť pravdivosť prezentovaných a hodnotených dodávok tovaru/poskytnutých služieb na základe kontaktných údajov, avšak nie je vylúčené ani overenie na mieste plnenia. Minimálne požiadavky: Zoznam dodávok tovaru/služieb musí obsahovať minimálne 1 skúsenosť s rozhraním ERP VISION, minimálne 1 skúsenosť s rozhraním S/4HANA a minimálne 1 skúsenosť s rozhraním na prevádzkové systémy železničných dopravcov. Hospodársky subjekt môže uvedenú podmienku účasti preukázať aj jednou skúsenosťou/dôkazom o plnení, ak hospodársky subjekt predloží takú skúsenosť/dôkaz o plnení, ktorá spĺňa všetky požiadavky uvedené vyššie. Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je dodávka a implementácia hotového SW riešenia pre oblasť kontajnerového prekladiska nadväzujúceho na cestnú a železničnú prepravu (vrátane dodávky HW a garantovaných SLA). SW riešenie bude využívané aj na mobilných zariadeniach v prevádzke (obsluha na ploche terminálu, v koľajisku, na nakladači) (ďalej len „IS“). Technickú špecifikáciu IS tvorí Príloha č. 2 Licenčnej zmluvy a zmluvy o podpore Terminálového operačného systému (ďalej len „zmluva“). Cieľom je najmä (i) zaistenie nerušeného užívania IS zadávateľom v plne funkčnom stave tak, aby bola prostredníctvom jeho funkcionalít zabezpečená riadna prevádzka pracoviska zadávateľa – Terminál kombinovanej dopravy Dobrá, ako aj (ii) zabezpečenie podpory a servisu IS, a to všetko bez toho, aby bol zadávateľ viazaný výhradnými právami poskytovateľa, či tretích osôb. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v návrhu licenčnej zmluvy.
1. Spoločnosť BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s. nie je verejným obstarávateľom ani obstarávateľom a aktuálne nespĺňa ani definíciu dotovaného subjektu v zmysle ustanovenia § 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. V postupe zadávania tejto zákazky sa neaplikuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v plnom znení. 3. Zadávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE 2.3 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Hospodársky subjekt predkladá ponuku elektronicky v systéme JOSEPHINE. Podrobné informácie o systéme JOSEPHINE určených pre prácu s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. 4. Zadávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 18.000 EUR. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.1 Pokyny pre hospodárske subjekty, bod 16. 5. Termín spustenia systému je do 12 mesiacov od podpisu licenčnej zmluvy, najneskôr však do 30.06.2025. Licenčná zmluva a zmluva o podpore bude uzatvorená na dobu určitú, a to na 7 rokov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.