Vyhlásené obstarávanie

Kancelársky nábytok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
0,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
26. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line otváranie
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • II.5) CENA S SPÔSOB JEJ URČENIA - Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. - Verejný obstarávateľ je zdaniteľnou osobou registrovanou pre daň podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. - Uchádzač uvedie svoju pozíciu platcu dane z pridanej hodnoty (ďalej len“ DPH“), či si uplatní DPH a podľa akého pravidla a ustanovenia, s poukazom na slovenský zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. ak je zahraničnou osobou uvedie článok Európskej smernice Rady 2006/112/ES o spoločnom systéme dane z pridanej hodnoty v znení zmien a doplnkov. - Pre výpočet predpokladanej Celkovej ceny v EUR za predmet zákazky definovaný v bode II.2) výzvy (ďalej len „cena“) uchádzač vyplní v Prílohe č. 2 tejto výzvy nasledovné údaje: - Cena za MJ v EUR bez DPH, - sadzba DPH v % - Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), sadzbu DPH v % 0 (nula). - Ak uchádzač je platcom DPH (ak má uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), uvedie sadzbu DPH v % aktuálne platnú pre Slovenskú republiku. V prípade ak má uchádzač pridelené zahraničné identifikačné číslo pre daň z pridanej hodnoty (t. j. nemá „slovenské“ IČ DPH) a zároveň je zahraničnou osobou, je osobou povinnou platiť daň verejný obstarávateľ a pri fakturácii je dodávateľ povinný uviesť informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. - Navrhovanú cenu predmetu zákazky je potrebné spracovať na základe požadovaného rozsahu a musí zahŕňať všetky náklady spojené s obstarávaným predmetom zákazky v požadovanej kvalite, množstve a špecifikácii za plnenia stanovených podmienok a požiadaviek podľa tejto výzvy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie, vynesenie a montáž kancelárskeho nábytku. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ vykonáva prieskum trhu na určenie predpokladanej hodnoty zákazky s možnosťou následného zadania zákazky s nízkou hodnotou v nadväznosti na určenú predpokladanú hodnotu zákazky. Všetky informácie v potrebnom rozsahu pre prípadné zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sú uvedené v dokumente "Výzva na predkladanie ponúk" a v jeho prílohách. Hodnota predpokladanej hodnoty zákazky uvedená v tejto výzve je len formálna.