Vyhlásené obstarávanie

„Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 882 404,65
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
10. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
6. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
UKF v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 949 01 Nitra, Oddelenie obstarávania (online systémom IS EVO)
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákon, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje za minimálnu požadovanú úroveň zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, t. j. referenčné obdobie rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) s minimálnym rozpočtovým nákladom 3 880 000 € bez DPH podpísané štatutárnym orgánom odberateľa alebo osobou oprávnenou konať za odberateľa. Uchádzač musí preukázať, že minimálne 1 úspešne zrealizovaná zákazka rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bola v min. hodnote 1 900 000 € bez DPH. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia Výzvy vo vestníku UVO. Referencie podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní (referencie zverejnené v Evidencií referencií vedenej Úradom pre verejné obstarávanie) uchádzač v ponuke nemusí predkladať, postačuje informácia o ich zverejnení v tejto evidencii s identifikáciou, napr. link a označenie konkrétnej referencie. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť dokladom a údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač musí preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (ďalej ako „stavbyvedúci“) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Uchádzač na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti predloží nasledovné doklady a dokumenty: a) v prípade, že fyzická osoba - nepodnikateľ, ktorá spĺňa odborné predpoklady na výkon funkcie stavbyvedúci je zamestnancom uchádzača, uchádzač v dokumentácii preukáže pracovnoprávny vzťah. Ak záujemca/uchádzač nedisponuje vlastnými technickými a odbornými kapacitami, ktorými by preukázal splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, má možnosť, tak ako je to uvedené v § 34 ods. 3 ZVO, využiť kapacity akejkoľvek inej osoby odlišnej od záujemcu/uchádzača. b) platné osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci v kategórii pozemné stavby, c) profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich požadovanú aktívnu odbornú prax min. 5 rokov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. l) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač v ponuke predloží doklad, v ktorom uvedie percentuálny podiel všetkých subdodávateľov, ktorými má v úmysle zabezpečiť plnenie zmluvy o dielo. Verejný obstarávateľ neuplatňuje voči uchádzačom ustanovenie § 41 ods. 1 písmeno b) ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH vyjadrená v súlade s návrhom na plnenie kritérií.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich s komplexnou rekonštrukciou vnútorných priestorov ubytovacej časti študentského domova. Stavebné práce budú pozostávať z výmeny podláh, nových omietok stien a stropov, dodatočného zateplenia vnútorných obvodových stien, rekonštrukcie kúpeľní, výmeny dverí, realizácie stavebných úprav pre imobilné osoby. Súčasťou rekonštrukcie bude realizácia novej elektroinštalácie, rozvodov vody a kanalizácie, úprava rozvodov vykurovacieho systému, nových zariaďovacích predmetov v kúpeľniach, nútené vetranie kúpeľní a kuchyniek, úprava vstupnej haly ŠD a doplnenie prístupového a kamerového systému univerzity. Zohľadnené sú tiež požiadavky z hľadiska návrhu požiarnej ochrany.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 80 000 EUR. Podrobné informácie o spôsobe predloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Doplňujúce informácie: 1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. V prípade ak uchádzač použije JED, je povinný ho vyplniť v súlade so Zákonom o verejnom obstarávaní. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 Zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Pravidlá pre doručovanie informácií (žiadosti, ponuky, návrhy a iné) odoslanie danej informácie sa považuje za okamih doručenia. Súťažné podklady a sprievodná dokumentácia k danému verejnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/269, čím verejný obstarávateľ umožní priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom. 4. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek so záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred podľa § 113 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov tak, že vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky. 5. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná Zmluva a jeho subdodávatelia musia byť pred podpisom zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v súlade s platnou legislatívou. 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.