Vyhlásené obstarávanie

STAVEBNÉ ÚPRAVY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zariadenie pre seniorov v Trnave
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
235 604,93
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
formou online otvárania ponúk
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Rekonštrukcia kúpeľní a izieb
Popis:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zariadenia, v súlade s projektovou dokumentáciou/popisom podľa prílohy č. 3 tejto Výzvy, v rozsahu prílohy č. 2 tejto Výzvy Zadanie. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti: 1. Časť: Rekonštrukcia kúpeľní a izieb: Predmetom tejto časti zákazky bude realizácia: označené jednotlivé typy bytových jednotiek – A, B a C v prílohe č. 3 tejto Výzvy – po jednom kuse z každého typu jednotky. Tieto bytové jednotky sú cez tri poschodia, preto počty tvoriace celkovú cenu budú nasledovné: typ A – 3 kusy, typ B – 3 kusy a typ C – 3 kusy. Spolu 9 jednotiek. 2. Časť: Vybudovanie dekontaminačnej miestnosti v pivničných priestoroch 3. Časť: Maľovanie V cene musí byť zahrnutá doprava a všetky ostatné náklady nevyhnutné pre riadne uskutočnenie prác. Uchádzač nie je povinný predložiť ponuku na každú časť predmetu zákazky, ale v danej časti predmetu zákazky je povinný oceniť všetky jej položky v plnom rozsahu.

Názov:
Vybudovanie dekontaminačnej miestnosti v pivničných priestoroch
Popis:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zariadenia, v súlade s projektovou dokumentáciou/popisom podľa prílohy č. 3 tejto Výzvy, v rozsahu prílohy č. 2 tejto Výzvy Zadanie. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti: 1. Časť: Rekonštrukcia kúpeľní a izieb: Predmetom tejto časti zákazky bude realizácia: označené jednotlivé typy bytových jednotiek – A, B a C v prílohe č. 3 tejto Výzvy – po jednom kuse z každého typu jednotky. Tieto bytové jednotky sú cez tri poschodia, preto počty tvoriace celkovú cenu budú nasledovné: typ A – 3 kusy, typ B – 3 kusy a typ C – 3 kusy. Spolu 9 jednotiek. 2. Časť: Vybudovanie dekontaminačnej miestnosti v pivničných priestoroch 3. Časť: Maľovanie V cene musí byť zahrnutá doprava a všetky ostatné náklady nevyhnutné pre riadne uskutočnenie prác. Uchádzač nie je povinný predložiť ponuku na každú časť predmetu zákazky, ale v danej časti predmetu zákazky je povinný oceniť všetky jej položky v plnom rozsahu.

Názov:
Maľovanie
Popis:
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zariadenia, v súlade s projektovou dokumentáciou/popisom podľa prílohy č. 3 tejto Výzvy, v rozsahu prílohy č. 2 tejto Výzvy Zadanie. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti: 1. Časť: Rekonštrukcia kúpeľní a izieb: Predmetom tejto časti zákazky bude realizácia: označené jednotlivé typy bytových jednotiek – A, B a C v prílohe č. 3 tejto Výzvy – po jednom kuse z každého typu jednotky. Tieto bytové jednotky sú cez tri poschodia, preto počty tvoriace celkovú cenu budú nasledovné: typ A – 3 kusy, typ B – 3 kusy a typ C – 3 kusy. Spolu 9 jednotiek. 2. Časť: Vybudovanie dekontaminačnej miestnosti v pivničných priestoroch 3. Časť: Maľovanie V cene musí byť zahrnutá doprava a všetky ostatné náklady nevyhnutné pre riadne uskutočnenie prác. Uchádzač nie je povinný predložiť ponuku na každú časť predmetu zákazky, ale v danej časti predmetu zákazky je povinný oceniť všetky jej položky v plnom rozsahu.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

A. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia = platí pre všetky časti predmetu zákazky: a) § 32 ods. 1 písm. e) zákona – uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať služby alebo vykonávať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, pokiaľ je tento doklad verejne prístupný: napr.: výpis zo Živnostenského registra, Obchodného registra, avšak pre rýchlejšiu identifikáciu zápisu v takom registri môže vo svojej ponuke uviesť link/odkaz na stránku jeho zápisu - túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. V opačnom prípade, ak doklad verejne prístupný nie je, požaduje sa originál alebo overená kópia oprávnenia; b) § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na základe predloženého vyhlásenia podľa prílohy č. 4 tejto Výzvy ; V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená; c) Dodávateľ aj jeho subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania platnosti uzavretej zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri - Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v registri partnerov VS pred podpisom zmluvy;

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

B. Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia

Popis podmienky účasti:

(1) § 33 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na metódy a kritéria podľa § 38 ods. 9 zákona: predložením súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu 1 § 33 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na metódy a kritéria podľa § 38 ods. 9 zákona: Uchádzač predloží: A. formou čestného vyhlásenia prehlásenie o splnení jednotlivých hodnôt Likvidity za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky predchádzajúce vyhláseniu zákazky, s uvedením presnej číselnej hodnoty predmetného ukazovateľa; B. formou čestného vyhlásenia prehlásenie o splnení spodnej hodnoty ekonomického ukazovateľa INDEX-u N05 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky predchádzajúce vyhláseniu zákazky, s uvedením presnej číselnej hodnoty predmetného ukazovateľa; C. Viď bližšie: Všeobecné informácie, písm. B): Pri uchádzačoch – fyzických osobách so sídlom v SR, uchádzačoch so sídlom mimo SR alebo právnických osobách so sídlom na území SR, ktorí nemajú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok, je uchádzač povinný spolu s účtovnými závierkami alebo ekvivalentnými dokladmi podľa písm. d) nižšie predložiť aj: a) vyhlásenie, v ktorom budú k jednotlivým ukazovateľom špecifikované aj príslušné riadky výkazu ziskov a strát/výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentného dokladu, ktorých hodnoty vchádzajú do vzorcov výpočtu jednotlivých ukazovateľov, a to pre každý z posudzovaných rokov; b) vyhlásenie, že predložený výkaz ziskov a strát/výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad za požadované obdobie, ktorý predkladá v ponuke, je jediný za požadované obdobie a uchádzač nemá podané za požadované obdobie iné účtovné závierky alebo ekvivalentné doklady; c) v prípade, že uchádzač má za požadované obdobie podané opravné účtovné závierky alebo ekvivalentné doklady, t.j. výkaz ziskov a strát/výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad, je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi aj tieto opravné výkazy ziskov a strát/výkazy o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad; d) Výkaz ziskov a strát/výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentný doklad za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia predloží uchádzač potvrdené príslušným daňovým úradom alebo iným orgánom/úradom, ktorý má spôsobilosť vydať v mene príslušného daňového úradu predmetné dokumenty (napr. Datacentrum alebo Jednotné kontaktné miesto na území SR) - Takéto predloženie potvrdených dokladov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. Uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľov likvidity a INDEX-u N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom hospodárskych rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za 3 roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za 2 roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Viď bližšie v súťažných podkladoch Výzvy.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

C. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti

Popis podmienky účasti:

a) Platí pre 1. a 2. časť predmetu zákazky: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnení a stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Viď bližšie v súťažných podkladoch Výzvy. b) Platí pre 1. časť predmetu zákazky: Primerane § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na aktuálnu odpadovú politiku a elimináciu znečistenia životného prostredia odpadom: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Viď bližšie v súťažných podkladoch Výzvy. c) Primerane § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy = Platí pre 1. časť predmetu zákazky: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Viď bližšie v súťažných podkladoch Výzvy. d) Primerane § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov = Platí pre 1. časť predmetu zákazky: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Viď bližšie v súťažných podkladoch Výzvy.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

A. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia = platí pre všetky časti predmetu zákazky: a) § 32 ods. 1 písm. e) zákona – uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať služby alebo vykonávať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, pokiaľ je tento doklad verejne prístupný: napr.: výpis zo Živnostenského registra, Obchodného registra, avšak pre rýchlejšiu identifikáciu zápisu v takom registri môže vo svojej ponuke uviesť link/odkaz na stránku jeho zápisu - túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. V opačnom prípade, ak doklad verejne prístupný nie je, požaduje sa originál alebo overená kópia oprávnenia; b) § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na základe predloženého vyhlásenia podľa prílohy č. 4 tejto Výzvy ; V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená; c) Dodávateľ aj jeho subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania platnosti uzavretej zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri - Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v registri partnerov VS pred podpisom zmluvy;

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

C. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti

Popis podmienky účasti:

a) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnení a stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (rovnaké alebo obdobné požadované práce na pozemných stavbách) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. objeme: pre 2. časť predmetu zákazky vo výške 10.000,00 Eur bez DPH súhrnne, a to za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky (rovnaké alebo obdobné požadované práce na pozemných stavbách), musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom v postavení subdodávateľa alebo člena skupiny dodávateľov, musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v eur bez DPH realizoval zákazku uchádzač sám. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie hodnotu zákazky v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR nasledovne: Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, záujemca predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania, definovaný v hornej časti výzvy ako DÁTUM ODOSLANIA. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

A. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia = platí pre všetky časti predmetu zákazky: a) § 32 ods. 1 písm. e) zákona – uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať služby alebo vykonávať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, pokiaľ je tento doklad verejne prístupný: napr.: výpis zo Živnostenského registra, Obchodného registra, avšak pre rýchlejšiu identifikáciu zápisu v takom registri môže vo svojej ponuke uviesť link/odkaz na stránku jeho zápisu - túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. V opačnom prípade, ak doklad verejne prístupný nie je, požaduje sa originál alebo overená kópia oprávnenia; b) § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na základe predloženého vyhlásenia podľa prílohy č. 4 tejto Výzvy ; V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená; c) Dodávateľ aj jeho subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania platnosti uzavretej zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri - Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v registri partnerov VS pred podpisom zmluvy;

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena z posudzovaných cien v EUR vrátane DPH/v prípade neplatcu DPH najnižšia cena celkom.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zariadenia, v súlade s projektovou dokumentáciou/popisom podľa prílohy č. 3 tejto Výzvy, v rozsahu prílohy č. 2 tejto Výzvy Zadanie. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti: 1. Časť: Rekonštrukcia kúpeľní a izieb: Predmetom tejto časti zákazky bude realizácia: označené jednotlivé typy bytových jednotiek – A, B a C v prílohe č. 3 tejto Výzvy – po jednom kuse z každého typu jednotky. Tieto bytové jednotky sú cez tri poschodia, preto počty tvoriace celkovú cenu budú nasledovné: typ A – 3 kusy, typ B – 3 kusy a typ C – 3 kusy. Spolu 9 jednotiek. 2. Časť: Vybudovanie dekontaminačnej miestnosti v pivničných priestoroch 3. Časť: Maľovanie V cene musí byť zahrnutá doprava a všetky ostatné náklady nevyhnutné pre riadne uskutočnenie prác. Uchádzač nie je povinný predložiť ponuku na každú časť predmetu zákazky, ale v danej časti predmetu zákazky je povinný oceniť všetky jej položky v plnom rozsahu.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.