Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie služby SPF 2024 - 2025


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský pozemkový fond
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=502391&orgId=7050
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Upratovacie služby SPF 2024 - 2025 Západné Slovensko
Popis:
Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích služieb interiérov všetkých pracovísk Slovenského pozemkového fondu na území Slovenskej republiky - Západné Slovensko

Názov:
Upratovacie služby SPF 2024 - 2025 Stredné Slovensko
Popis:
Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích služieb interiérov všetkých pracovísk Slovenského pozemkového fondu na území Slovenskej republiky. • Stredné Slovensko

Názov:
Upratovacie služby SPF 2024 - 2025 Východné Slovensko
Popis:
Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích služieb interiérov všetkých pracovísk Slovenského pozemkového fondu na území Slovenskej republiky - Východné Slovensko

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok v € bez DPH a kontaktné údaje odberateľa (vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy). Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období poskytoval služby rovnaké alebo obdobné predmetu obstarávania (upratovacie služby) v hodnote minimálne predpokladanej hodnoty za časť Západné Slovensko. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí požadovaným zoznamom poskytnutých služieb preukázať, že vo vyššie uvedenom období poskytol služby podobného rozsahu a kvality ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote za 3 roky vo výške predpokladanej hodnoty príslušnej časti alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba pre overenie deklarovanej skutočnosti. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky (uviesť predmet zmluvy na rozsah poskytovaných upratovacích služieb) -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení v €), -lehota dodania (mesiac, rok).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok v € bez DPH a kontaktné údaje odberateľa (vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy). Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období poskytoval služby rovnaké alebo obdobné predmetu obstarávania (upratovacie služby) v hodnote minimálne predpokladanej hodnoty za časť 2. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí požadovaným zoznamom poskytnutých služieb preukázať, že vo vyššie uvedenom období poskytol služby podobného rozsahu a kvality ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote za 3 roky vo výške predpokladanej hodnoty príslušnej časti alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba pre overenie deklarovanej skutočnosti. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky (uviesť predmet zmluvy na rozsah poskytovaných upratovacích služieb) -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení v €), -lehota dodania (mesiac, rok).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok v € bez DPH a kontaktné údaje odberateľa (vrátane telefónneho čísla a e-mailovej adresy). Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období poskytoval služby rovnaké alebo obdobné predmetu obstarávania (upratovacie služby) v hodnote minimálne predpokladanej hodnoty za časť 3. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí požadovaným zoznamom poskytnutých služieb preukázať, že vo vyššie uvedenom období poskytol služby podobného rozsahu a kvality ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote za 3 roky vo výške predpokladanej hodnoty príslušnej časti alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba pre overenie deklarovanej skutočnosti. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky (uviesť predmet zmluvy na rozsah poskytovaných upratovacích služieb) -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení v €), -lehota dodania (mesiac, rok).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích služieb interiérov všetkých pracovísk Slovenského pozemkového fondu na území Slovenskej republiky - Západné Slovensko

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.