Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 078 620,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje sprostredkovanie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet. Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu poskytnutých služieb akceptovať len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli poskytované v tzv. rozhodnom období, tzn. poskytnuté služby za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač predloží v zozname poskytnutých služieb aj služby, ktorých poskytovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie osobitne služby, ktoré boli poskytnuté v požadovanom období. V prípade, ak služby, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti boli poskytované členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom, uchádzač uvedie rozsah referencie/zákazky/projektu/plnenia realizovaný samotným členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom. Uchádzač na preukázanie poskytnutia služieb predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo forme Zoznamu poskytnutých služieb, ktorý je súčasťou prílohy č.6 súťažných podkladov. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na účely vyhodnotenia splnenia tejto podmienky účasti považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najvyššou percentuálnou zľavou z nominálnej hodnoty jednej stravnej jednotky, so zaokrúhlením na 4 (slovom: štyri) desatinné miesta. Ostatné ponuky budú zoradené podľa výšky ponúkanej zľavy v percentách, tzn. ponuke s najnižšou zľavou bude priradené najvyššie poradové číslo. V prípade rovnosti cenových ponúk sa rozhodujúcim kritériom stane najväčší počet akceptačných miest, ktoré akceptujú elektronickú stravovaciu kartu v okolí sídla verejného obstarávateľa, t.j. úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý má najväčší počet akceptačných miest.

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. 2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Stravovanie bude zabezpečené prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (EsK). Každý zamestnanec, ktorý má záujem, dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami. 3. Lehota na dobitie elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 24 (slovom: dvadsaťštyri) hodín od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi /dodávateľovi. 4. Lehota dodávky elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 7 (slovom: siedmich) pracovných dní od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi/ dodávateľovi. 5. Súčasná nominálna hodnota jednej stravnej jednotky je 5,85 EUR, avšak verejný obstarávateľ očakáva, že suma stravnej jednotky sa bude zvyšovať. Skutočná výška stravnej jednotky bude stanovená v objednávke. 6. Celkové predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek počas účinnosti Rámcovej dohody (RD) je 697 200. 7. Verejný obstarávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky zahŕňa províziu úspešného uchádzača. 8. Celkové predpokladané množstvo elektronických stravovacích kariet počas účinnosti RD je 1 200. 9. Elektronická stravovacia karta (EsK) - náležitosti: názov a logo dodávateľa; doba platnosti sú 3 mesiace od posledného nabitia; karta musí byť aktivovaná; karta musí byť vystavená na meno držiteľa karty; karta musí umožňovať dobíjanie karty do 24 hodín – verejný obstarávateľ upozorňuje, že nesmie nastať prípad, žeby boli dodané každý mesiac nabité karty iba na jeden mesiac; s kartou musí byť dodaný aj PIN kód (štvormiestny číselný kód) – môže nastať prípad požiadavky na PIN kód pri platení sumy prevyšujúcej 50 EUR; doba platnosti minimálne 3 roky s vyznačeným dátumom exspirácie; minimálna platba kartou od 0,01 EUR; ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu - bezpečnostný čip (obdobne ako pri bankovej karte); bezodplatná výmena EsK v prípade poškodenia alebo straty; karta musí byť bezkontaktná a s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravovania prostredníctvom portálu a mobilnej aplikácie; bezplatná zmena hesla pri strate alebo zabudnutí prihlasovacích údajov v rámci zabezpečenia prístupu na portál; možnosť zablokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa ako aj zamestnancom samotným; možnosť odblokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa; balenie EsK – 1 karta, jedna obálka so sprievodným listom kde budú napísané prihlasovacie údaje do portálu. 10. Uvedené množstvo elektronických stravovacích kariet v bode 7., ako aj stravných jednotiek v bode 5. tejto časti súťažných podkladov, je len predpokladané (maximálne) a skutočne odobraté množstvo EsK ,ako aj stravných jednotiek počas účinnosti RD, bude určené na základe aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s Čl. III RD si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit ani celkový počet elektronických stravovacích kariet ani celkový počet stravných jednotiek. 12. Úspešný uchádzač/Dodávateľ je povinný v súlade s Čl. II RD dodať množstvo elektronických stravovacích kariet uvedených v objednávke na adresu určenú verejným obstarávateľom a v cene EsK musí byť zahrnuté aj dodanie objednaného množstva EsK na adresu verejného obstarávateľa podľa objednávky. 13. RD bude uzatvorená na 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do doby vyčerpania finančného limitu uvedeného v čl. III RD, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 14. Verejný obstarávateľ bude elektronické stravovacie karty objednávať spolu s dobitím stravných jednotiek spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má verejný obstarávateľ/odberateľ právo objednať EsK s dobitím stravných jednotiek aj viackrát ako jedenkrát mesačne, pričom podanie objednávky na dodanie EsK spolu s dobitím stravných jednotiek bude realizované prostredníctvom online objednávkového portálu dodávateľa. 15. Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca. 16. Do konečnej celkovej ceny za stravnú jednotku, ktorá bude zmluvnou cenou, musia byť započítané všetky výdavky úspešného uchádzača/dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa tejto časti Opis predmetu zákazky a podľa požiadaviek uvedených v RD. To znamená, že v cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky, ako sú: provízia, dane balenie, poistenie, doprava, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúcia, ako aj náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky EsK, a to vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov tak, aby bolo komplexne zabezpečené plnenie RD. 17. Úspešný uchádzač/Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, ktoré ponúkajú obedové menu, príp. teplé jedlá, zariadeniami rýchleho občerstvenia, reštauráciami, potravinovými reťazcami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej elektronickej stravovacej karty. Tieto zariadenia sa musia nachádzať na území mesta Bratislava.

Doplňujúce informácie

1/ Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2/ Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk. 3/ Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO prístupné v rámci IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502569. 4/ Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5/ Vysvetlenie informácií, potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO , a to najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch). 6/ Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7/ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. 8/ Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 5 súťažných podkladov. 9/ V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 10/ Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (Rámcová dohoda), predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.4 súťažných podkladov. 11/ Predmetné verejné obstarávanie nie je a)zelené verejné obstarávanie, b)obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.