Vyhlásené obstarávanie

Nákup kancelárskych potrieb a kancelárskeho papiera


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
324 715,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná12, 815 26 Bratislava, Slovenská Republika
Rozdelenie na časti:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Nákup kancelárskych potrieb
Popis:
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb (špecifikovaných v prílohe č.1 súťažných podkladov) a kancelárskeho papiera (špecifikovaného v prílohe č.1 súťažných podkladov) pre potreby Pôdohospodárskej platobnej agentúry a jej regionálnych pracovísk, vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním, vrátane balenia a vyloženia na mieste určenia.

Názov:
Nákup kancelárskeho papiera - zelené verejné obstarávanie
Popis:
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb (špecifikovaných v prílohe č.1 súťažných podkladov) a kancelárskeho papiera (špecifikovaného v prílohe č.1 súťažných podkladov) pre potreby Pôdohospodárskej platobnej agentúry a jej regionálnych pracovísk, vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním, vrátane balenia a vyloženia na mieste určenia.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č.7 Súťažných podkladov - Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č.7 Súťažných podkladov - Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. l)

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č.7 Súťažných podkladov - Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č.7 Súťažných podkladov - Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1.

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č.7 Súťažných podkladov - Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. l)

Popis podmienky účasti:

Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č.7 Súťažných podkladov - Podmienky účasti

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za každú časť predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb (špecifikovaných v prílohe č.1 súťažných podkladov) a kancelárskeho papiera (špecifikovaného v prílohe č.1 súťažných podkladov) pre potreby Pôdohospodárskej platobnej agentúry a jej regionálnych pracovísk, vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním, vrátane balenia a vyloženia na mieste určenia.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka sa nevyžaduje. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com) 5.Podklady k zákazke zverejnene na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/54573/summary 6.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7.Vzhľadom na podmienky účasti a technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním v jeho časti.2