Vyhlásené obstarávanie

Komplexná správa objektov MPSVR SR a ÚPSVaR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 329 401,47
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79993000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Informačný systém EPVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

§ 32 ods. 1 ZVO

Popis podmienky účasti:

1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie oprávnenou osobou verifikovaného prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky musí byť spolu za posledné tri (3) hospodárske roky súhrnne min. vo výške 7 000 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalentnej hodnote vyjadrenej v cudzej mene. Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ECB) z inej meny na menu euro, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v prísl. kalendárnom roku. Prehľad vypracovaný o dosiahnutom obrate za poskytnuté služby v predmete zákazky, musí byť uchádzačom podložený preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami o ich realizácii (napr. zmluvy s faktúrami, dodacie/preberacie protokoly, doklady o zaplatení faktúr, referencie alebo ekvivalentné doklady) a z predložených dokladov musí byť požadovaný minimálny obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, overiteľný. Obratom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, verejný obstarávateľ považuje sieťové služby Facility managementu s využitím softvérového riešenia pre Facility management CAFM (STN EN 15221-3 a 4), poskytované sieťovému klientovi min v rozsahu 5 rôznych podporných ekvivalentných služieb (kategórií služieb) definovaných v Súťažných podkladoch, ktoré poskytoval minimálne v 10 objektoch, umiestnených minimálne na 10 rôznych geografických miestach. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie fin. a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality

Popis podmienky účasti:

a) Uchádzač predloží sken platného certifikátu systému manažérstva kvality vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 9001 v oblasti Facility management prípadne správa budov, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu, alebo aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie manažérstva kvality v súlade s § 35 ZVO. b) Uchádzač v ponuke predloží sken platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ISO 45001 (OHSAS 18001 platný do 11.3.2021) v oblasti Facility management prípadne správa budov, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. c) Uchádzač v ponuke preloží sken platného certifikátu o zavedení a udržiavaní systému manažérstva bezpečnosti informácií pre predmet činnosti Facility management alebo správa budov v zmysle požiadaviek normy ISO/IEC 27001 vydaný nezávislou inštitúciou alebo ekvivalentný doklad. d) Uchádzač v ponuke predloží sken platného certifikátu o zavedení a udržiavaní systému energetického manažérstva pre predmet činnosti Facility management alebo správa budov v zmysle požiadaviek normy ISO 50001 vydaný nezávislou inštitúciou alebo ekvivalentný doklad.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. h) ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží sken platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v oblasti Facility management prípadne správa budov, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu, prípadne aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Z dôvodu nedostatku miesta na zverejnenie sú tieto informácie zverejnené v profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplnenie podmienok účasti" v predmetnej zákazke - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502262

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Popis kritéria: ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb komplexnej správy a prevádzky objektov Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny, t. j. riadenie prevádzkovo-technických procesov správy budov, prevádzka technických zariadení (TZ), technická obsluha a kontrola TZ, vyhradených technických zariadení (VTZ) a technológií, odborné prehliadky a skúšky (revízie) VTZ, kontroly (revízie) požiarnych zariadení, energetický manažment a poradenstvo v oblasti energetiky, poradenstvo v oblasti správy objektov, opravy, údržbu, servis TZ a VTZ pre zabezpečenie bezpečnej a efektívnej prevádzky objektov, poradenstvo v oblasti finančného zaťaženia správcu objektov. Súčasťou komplexnej správy objektov je zabezpečenie stálej havarijnej služby 24 hodín denne, 7 dní v týždni (helpdesk), on-line systému komunikácie v oblasti Facility managementu a zabezpečenie drobnej stavebnej údržby objektov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 2 súťažných podkladoch (t. j. v prílohe 1.1, 1.2, 2.1 a 2.2 zmluvy).

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.