Vyhlásené obstarávanie

Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 750 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
20. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na mieste (systém JOSEPHINE) a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Zoznam a krátky opis podmienok: Poskytovateľ musí v ponuke preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Spol. OLO, a.s. nemá prístup k informačným systémom verejnej správy, prostredníctvom ktorých by si dokázal overiť niektoré z požadovaných skutočností. Poskytovateľ predkladajúci ponuku preto musí v ponuke preukázať splnenie týchto podmienok účasti. Bližšie informácie o spôsobe preukazovania týchto podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (v súťažných podkladoch).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (v súťažných podkladoch).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ uviedol v kolónke "hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk" hodnotu 176, ktorá predstavuje podiel predpokladanej hodnoty tejto zákazky a hodnoty, ktorú verejný obstarávateľ určil ako hodnotu jedného bodu. Verejný obstarávateľ uviedol túto hodnotu len ako hodnotu orientačnú. táto hodnota nie je pre uchádzačov záväzná. Uchádzači môžu na základe svojej ponuky v súlade so súťažnými podkladmi získať vyšší ako aj nižší počet bodov za kritérium K1 ako 176. Hodnota 176 nepredstavuje min. ani max. hodnotu bodov, ktoré je možné za kritérium K1 získať. Verejný obstarávateľ uviedol takúto hodnotu, nakoľko formulár oznámenia o vyhlásení VO technicky neumožňuje verejnému obstarávateľovi vložiť nastavenie kritéria v súlade so súťažnými podkladmi.
  • Podrobný popis a pravidlá uplatnenia kritéria K1 sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • K1 predstavuje počet pridelených bodov (aritmeticky zaokrúhlený na dve desatinné miesta) P predstavuje celková cena uchádzača vyjadrená ako súčet cien všetkých oceňovaných položiek uvedených v prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov. 15 625 predstavuje hodnotu, ktorú verejný obstarávateľ určil ako hodnotu jedného bodu
  • K1 = P /15 625 pričom,
  • Uchádzačom budú body v rámci kritéria K1 pridelené podľa nasledovného vzorca:
  • Uchádzač do Prílohy č. 4 súťažných podkladov v riadku označenom ako celková cena za predmet zákazky uvedie celkovú cenu za poskytnutie služby v rozsahu stanovenom v súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh. Celková cena uchádzača (vo vzorci nižšie označená ako “P”), ktorá je predmetom kritériá K1, je vyjadrená ako súčet cien všetkých oceňovaných položiek uvedených v prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov. Navrhované ceny musia zahŕňať všetky náklady uchádzača, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s daným plnením predmetu zákazky. Hodnotenie kritéria K1:

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je najmä poskytnutie služby na základe návrhu zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti IT riešení, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware – zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie.   b. Systém – softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky, ďalej len “Platforma”.  Ciele riešenia sú:  Z pohľadu vedenia spoločnosti : zvýšenie efektivity zvozovej činnosti  zníženie nákladov na prevádzku vozového parku  možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel  plnenie stanovených cieľov akcionára  dátové vstupy pre BI a riadenie  Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov : okamžitý prístup k relevantným údajom  dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie  KPIs pre hodnotenie vodičov   sledovanie spotreby PHM vozidiel  voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne   porovnanie tankovaní – čerpacia stanica a nádrž na vozidle  zamedzenie únikom PHL  digitalizácia knihy jázd  synchronizácia dát so systémami OLO   zjednodušenie výstupov  Z pohľadu práce so systémom : spracovanie údajov o obsluhe nádob na jednom mieste  spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste  spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste  Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj „Opis predmetu zákazky“) a na základe dokumentu „SLA, podpora a pokuty“, ktorý tvorí prílohu č. 5 Súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 Súťažných podkladov. In particular, the subject of this contract is the provision of services on the basis of the draft contract for the provision of services in the field of IT solutions, which is attached as Annex 1 to Tender documents. The subject of this service is the provision of a software solution in the form of PaaS/IaaS, from which the contracting authority expects a system that will enable efficient planning using modern tools for data collection and evaluation. The solution is divided into 2 main parts : a. Hardware - devices that will be installed on the collection equipment and will be used to collect data from the vehicle and send it to a central system for processing. OLO aims to collect data from vehicles. The Provider is required to deliver the equipment and its operation in the form of IaaS service, i.e. The Solution Provider operates the equipment to ensure the collection of data from vehicles and sends the collected data to the System for further processing.   b. System - a software platform that will be used to collection, processing, analysis, prediction of data from vehicles and other data that have an impact on the evaluation and planning and optimization of collection activities. This system is also one of the 4 inputs required to achieve electronic STASky. As part of the forthcoming change to Pay as You Throw, this system is key to creating a clear record of confirmation of tipping, against which fees can be charged, hereafter referred to as the "Platform".  The objectives of the solution are:  From the perspective of the company's management : increasing the efficiency of transport operations  reducing fleet operating costs  the possibility of targeted maintenance planning based on actual vehicle utilisation  the fulfilment of the shareholder's stated objectives  data inputs for BI and management  From a workforce and process management perspective:  instant access to relevant data  long-term data collection and processing for planning  KPIs for driver evaluation   tracking vehicle fuel consumption  choosing the right technique (CNG/Diesel) according to the consumption on a specific section/region   comparison of refuelling - filling station and on-board tank  avoiding PHL leakages  digitisation of the logbook  data synchronisation with OLO systems   simplification of outputs  In terms of working with the system : one-stop processing of vessel service data  one-stop processing of vehicle data  processing of the collection plan in one place  A detailed definition of the subject-matter of the contract is set out in Annex 2 to Tender documents, 'Description of the subject-matter of the contract'. The performance of the subject matter of the contract shall be provided to the Contracting Authority on the basis of the draft contract attached as Annex 1 to Tender documents, including all annexes (one of the annexes shall be the 'Description of the subject matter of the contract') and on the basis of the 'SLA, Support and Penalties' document attached as Annex 5 to Tender documents and on the basis of the Schedule attached as Annex 6 to TD.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady (vrátane anglickej verzie) sú uverejnené na stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55276/summary 2. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa vyžaduje v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku alebo anglickom jazyku. Vyžaduje sa komunikácia v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. 3. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa neuskutoční. 4. V rámci prípravy výberového konania boli realizované prípravné trhové konzultácie. Viac informácií je dostupných tu: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/29581/summary 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému Josephine a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. Ponuky sa predkladajú elektronicky, prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažnýchpodkladoch. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným dodávateľom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča neodkladať proces autentifikácie (ktorý prebieha nezávisle od vôle a činnosti verejného obstarávateľa, pretože ho zabezpečuje prevádzkovateľ systému Josephine) na poslednú chvíľu.