Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia - Rekonštrukcia vnútorných priestorov monobloku AE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
331 286,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 8.posch., 911 01 Trenčín
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb projekčných prác dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia ver.obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorým preukáže poskytnutie služieb projekčných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako požaduje ver.obstarávateľ. Za rovnaký alebo podobný charakter poskytnutých služieb projekčných prác bude verejný obstarávateľ akceptovať služby projekčných prác na vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni minimálne pre stavebné povolenie na rekonštrukciu alebo výstavbu objektov pozemných stavieb podľa § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (Stav.zákon) v aktuálnom znení. Zoznam poskytnutých služieb projekčných prác musí byť v celkovej kumulatívnej sume minimálne 80% zo sumy predpokladanej hodnoty zákazky, t.j. v minimálnej kumulatívnej hodnote plnení 265 000,00 eur bez DPH. Súčasne Zoznam poskytnutých služieb projekčných prác musí obsahovať minimálne jednu poskytnutú službu projekčných prác v min. hodnote plnenia 65 000 eur bez DPH na vypracovanie proj. dokumentácie v stupni minimálne pre stavebné povolenie na rekonštrukciu objektu alebo časti objektu podľa Klasifikácie stavieb (KS) kat.1264 „Nemocničné budovy a zdravotnícke zariadenia“, resp.podľa Jednotnej klasifikácie stavebných objektov (JKSO) kat. 801.1 „Budovy na zdravotnícku starostlivosť a služby“ a podľa CPC Central Product Classification (Ústredná klasifikácia produkcie) kódové označenie 52 126. Zoznam poskytnutých služieb musí pri každej poskytnutej službe obsahovať: a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis poskytnutej služby, c) informáciu, či plnenie zmluvy realizoval ako samostatný poskytovateľ, ako člen skupiny alebo ako subdodávateľ, d) zmluvnú cenu zákazky a celkovú cenu za skutočne poskytnuté služby v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a konečnou cenou za poskytnuté služby sa uvedie dôvod rozdielu) a súčasne cenu za poskytnuté projektové práce (tzn. cenu iba za práce na DSP, DRS a/alebo DSPRS),bez ceny súvisiacich inžinier. činností a autor.dozoru/iných súvisiacich služieb zahrnutých v zmluvnej cene zákazky), e) zmluvný a skutočný termín poskytnutia služby (v prípade rozdielu uviesť dôvod), f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorého je možné uvedené údaje overiť. g) Uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií vedene na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade, že uchádzač poskytoval služby projekčných prác ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem poskytnutých služieb projekčných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytnutie presahuje stanovené obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia verej. obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť aj cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti t.j. v ktorom sa referenčná služba dodala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Uchádzač môže na preukázanie tech. alebo odbornej spôsob. využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie tech. alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju tech. alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie tech. alebo odbornej spôsob., musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi/uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa tech. alebo odbornej spôsob. spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo tech. spôsob. prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Odôvodnenie primeranosti použitia: Požaduje sa preukázať, či uchádzač realizoval obdobnú zákazku s ohľadom na komplexnosť a rozsah, a že má praktické skúsenosti s poskytnutím rovnakého/podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží: Doklad o technickej a odbornej spôsobilosti odborníka na vykonávanie činností, ktoré sú predmetom verejného obstarávania, v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Dokladom je kópia osvedčenia zo Slovenskej komory stavebných inžinierov (SKSI), alebo / Slovenskej komory architektov (SKA). Akceptovateľný je aj výtlačok profilu uchádzača z webovej stránky SKSI / webovej stránky SKA, alebo link-odkaz na web stránku SKSI na profil uchádzača / link-odkaz na web stránku SKA na profil uchádzača. Uchádzač môže predložiť ekvivalentný doklad o technickej a odbornej spôsobilosti odborníka na vykonávanie činností, ktoré sú predmetom verejného obstarávania, ktorý je vydaný v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, kde je oprávnený vykonávať požadovanú činnosť. Podľa § 34 ods. 3 ZVO môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Pokiaľ ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) § 34 ZVO uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a že bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Potreba určenia týchto podmienok účasti vyplynula z potreby verejného obstarávateľa overiť si skutočnosti, či je uchádzač oprávnený a kvalifikovaný realizovať predmet zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu cenu v EUR bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Za celkovú cenu u platcu DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom.

Opis obstarávania

Predmetom poskytnutej služby je vypracovanie a dodanie kompletnej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnosti realizačného projektu vrátane občasného autorského dozoru a inžinierskej činnosti (zabezpečenie právoplatného stavebného povolenia), ktorá bude riešiť rekonštrukciu vnútorných priestorov monobloku AE v Nemocnici s poliklinikou v Prievidzi so sídlom v Bojniciach. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 a § 56 ZVO. 2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia stanovených v časti Súťažné podmienky bod 4.2.1 (Dôvody na vylúčenie) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 3) V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnocovanie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 od. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná súťaž). 4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. 5) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. 6) Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 7) Odôvodnenie nerozdelenie zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 ZVO je uvedené v súťažných podkladoch. 8) Lehota viazanosti ponúk : do 31.03.2025