Vyhlásené obstarávanie

DEBARIERIZÁCIA ŠKOLY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná zdravotnícka škola
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
112 219,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214220-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
16. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa budú vyhodnocovať reverzným postupom a nepoužije sa elektronická aukcia a ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk ich sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO

Popis podmienky účasti:

Spôsob preukázania: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Minimálna úroveň: jedna zákazka s hodnotou viac ako 100 000 EUR bez DPH.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk bude Cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Pravidlá hodnotenia ponúk podľa kritéria Cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Na prvom mieste sa umiestni ponuka s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky v EUR s DPH. Poradie ostatných ponúk sa určí vzostupne od najnižšej po najvyššiu.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte školy, týkajúce sa debarierizácie vstupu, vrátnice a I. nadzemného podlažia, vrátanie vybudovania informačného systému pre rôzne typy znevýhodnenia“. Stavebné práce sú rozdelené nasledovne: • Objekt Stavebné konštrukcie • Objekt ZTI Zdravotechnika • Objekt ELI Elektroinštalácia • Objekt IS Informačný systém Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v priloženej projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer. Predmetom zákazky nie je Objekt I Zariadenie interiéru uvedený v projektovej dokumentácii. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Cena diela bude fakturovaná po odovzdaní a prevzatí diela a to bez akýchkoľvek vád a nedorobkov.

Doplňujúce informácie

Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.isepvo.sk/. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.isepvo.sk/. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve a v zverejnených dokumentoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. Doklady a dokumenty tvoriace ponuku sa v ponuke predkladajú v elektronickej podobe ako naskenované originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzač predloží ponuku do IS EVO v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. Obsah ponuky: - Vyplnený a podpísaný návrh na plnenie kritéria (pdf) - Príloha č. 2 - Vyplnený a podpísaný návrh zmluvy (.pdf) - Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie k účasti vo VO (.pdf) - Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie ku konečným užívateľom výhod (.pdf) - Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov (.pdf) - Príloha č. 6 - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov). Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky prostredníctvom IS EVO. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o dielo.