Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
Popis podmienky účasti:
Spôsob preukázania: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Minimálna úroveň: jedna zákazka s hodnotou viac ako 100 000 EUR bez DPH.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte školy, týkajúce sa debarierizácie vstupu, vrátnice a I. nadzemného podlažia, vrátanie vybudovania informačného systému pre rôzne typy znevýhodnenia“. Stavebné práce sú rozdelené nasledovne: • Objekt Stavebné konštrukcie • Objekt ZTI Zdravotechnika • Objekt ELI Elektroinštalácia • Objekt IS Informačný systém Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v priloženej projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer. Predmetom zákazky nie je Objekt I Zariadenie interiéru uvedený v projektovej dokumentácii. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Cena diela bude fakturovaná po odovzdaní a prevzatí diela a to bez akýchkoľvek vád a nedorobkov.
Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.isepvo.sk/. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.isepvo.sk/. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve a v zverejnených dokumentoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. Doklady a dokumenty tvoriace ponuku sa v ponuke predkladajú v elektronickej podobe ako naskenované originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzač predloží ponuku do IS EVO v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. Obsah ponuky: - Vyplnený a podpísaný návrh na plnenie kritéria (pdf) - Príloha č. 2 - Vyplnený a podpísaný návrh zmluvy (.pdf) - Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie k účasti vo VO (.pdf) - Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie ku konečným užívateľom výhod (.pdf) - Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov (.pdf) - Príloha č. 6 - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov). Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky prostredníctvom IS EVO. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o dielo.