Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kapacít komunitnej starostlivosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hraň
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 121 141,61
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
16. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
7. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Hraň
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže : - podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní OPIS PODMIENKY ÚČASTI je uvedený v súťažných podkladoch časť A2 PODMIENKY ÚČASTI

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie príslušnú DPH, platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla verejného obstarávateľa ako aj všetky poplatky súvisiace s vývozom tovaru zo zahraničia a jeho dovozom do krajiny sídla verejného obstarávateľa a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, sú ním predložené ceny konečné a nemenné a budú považované za cenu na úrovni s DPH.
  • Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny s DPH. Zmluvná cena celkom v Eur s DPH musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s uskutočnením predmetu zákazky v súlade s opisom predmetu zákazky a obchodnými podmienkami

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba zariadenia pre seniorov v obci Hraň. Zámerom je vybudovanie zariadenia pre seniorov v areáli vedľa kultúrneho domu. Súčasťou areálu je teda kultúrno-spoločenské centrum, parkovisko a príjazdová spevnená plocha. V minulosti sa na pozemku nachádzala budova komunitného centra, ktorá bola odstránená. Inžinierske siete ako sú voda, plyn, elektrina, sa nachádzajú na priľahlých uliciach. V mieste budúcej stavby sa nachádza žumpa, vodovodná šachta, prípojka elektriny pre kultúrny dom, preto je navrhnutá prekládka týchto technologických zariadení, prípadne úplná demontáž. Objekt sa delí na dva dispozičné celky - zoskupení miestností usporiadaných ako byty a zázemie pre poskytovanú sociálnu službu. Vstup do jednotlivých dispozičných celkov je so spoločným vchodom podľa požiadaviek zákona č.448/208 Z.z. o sociálnych službách, § 34 (5). Objekt disponuje dvoma bytmi, kde každý z nich má 3 izby pre 6 osôb. Medzi bytmi sa nachádza átrium a spoločná spoločenská miestnosť.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 2. Uchádzač berie na vedomie, že zmluva o dielo nadobúdne platnosť podpísaním Zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť tejto Zmluvy nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy. b) dôjde k nadobudnutiu účinnosti Zmluvy o PPM (zmluva o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti) V prípade neuzavretia Zmluvy o PPM poskytovateľom prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Zhotoviteľovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody. 3. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy na stránke: https://www.isepvo.sk/ V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. V zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. Elektronická aukcia sa nepoužije 6. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.