Vyhlásené obstarávanie

STRATEGICKÉ ÚZEMIE VALALIKY FÁZA 1 - Externá infraštruktúra – ZÁSOBOVANIE PITNOU VODOU A SPLAŠKOVÁ KANALIZÁCIA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 943 139,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Elektronicky
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Celkový obrat

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške (kumulatívne) minimálne 30 000 000 EUR (slovom tridsať miliónov eur) bez dane z pridanej hodnoty. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 sa použije kurz ECB platný v deň uverejnenia odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Skúsenosti s realizáciou stavebných prác - Zoznam stavebných prác

Popis podmienky účasti:

Zoznamom stavebných prác podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“) 3.1.1 realizoval minimálne jednu stavbu rovnakého alebo obdobného charakteru za minimálny finančný objem zákazky vo výške 20.000.000,- Eur bez DPH, 3.1.2 realizoval minimálne dve stavby rovnakého alebo obdobného charakteru , pričom pri každej bol minimálny finančný objem zákazky vo výške 10.000.000,- Eur bez DPH a 3.1.3 pri stavbe alebo stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru v rozhodnom období realizoval aj: 1. výstavbu potrubných radov z tvárnej liatiny v kumulatívnej dĺžke minimálne 20 km; 2. potrubie z tvárnej liatiny min. DN 500 technológiou zaťahovania potrubia v kumulatívnej dĺžke min. 1,5 km; 3. potrubie z tvárnej liatiny min. DN 500 v otvorenom výkope v kumulatívnej dĺžke min. 3 km; 4. stavbu bezvýkopovou technológiou – pretláčaním banským spôsobom v sklolaminátovej chráničke min. DN 1200 v kumulatívnej dĺžke min. 150 bm; 5. pretláčanie banským spôsobom v sklolaminátovej chráničke pod železničnou koľajou min. DN 1200 v kumulatívnej dĺžke min. 40 bm; a 6. výstavbu alebo rekonštrukcia minimálne 2 vodojemov zo železobetónu v objeme každého min. 1000 m3, pričom vyššie uvedené podľa bodov 1. až 6. môže uchádzač preukázať viacerými referenciami. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako desiatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná a fakturovaná v požadovanom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam uskutočnených stavebných prác podľa príslušnej prílohy týchto súťažných podkladov musí obsahovať minimálne: a) identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c) zmluvnú cenu zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v eur bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu), resp. cenu za časť stavby/dodávky týkajúcu sa niektorej z požiadaviek na splnenie podmienok účasti uvedených v bode 3.1, d) zmluvný a skutočný termín uskutočnenia predmetu (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e) potvrdenie o kvalite uskutočnenia stavebných prác odberateľom, f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov („kľúčové osoby“). Uchádzač je povinný preukázať, že kľúčové osoby zodpovedné za poskytovanie služieb majú za rozhodné obdobie posledných 10 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, odbornú prax na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto verejnej súťaže alebo obdobných prác. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže a) predložením profesijného životopisu, b) predložením osvedčenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, c) predložením zoznamu projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, ak sa vyžaduje, d) doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov. 1) Riaditeľ stavby – zástupca Zhotoviteľa (1 osoba), 2) Hlavný stavbyvedúci a zároveň zástupca riaditeľa stavby (1 osoba), 3) Autorizovaní geodeti (2 osoby), 4) Pracovník zodpovedný za kontrolu kvality (1 osoba), 5) BOZP špecialista (1 osoba). Minimálne požiadavky na jednotlivých kľúčových odborníkov: 3.2.1 Kľúčový odborník 1 – Riaditeľ stavby - zástupca Zhotoviteľa (1 osoba) Musí preukázať minimálne nasledovné praktické skúsenosti: • účasť na minimálne dvoch projektoch výstavby alebo rekonštrukcie diaľnic, rýchlostných ciest, ciest 1. triedy alebo ciest obdobného charakteru, železníc, energetických alebo vodných stavieb za minimálny finančný objem zákazky každej z nich vo výške 10.000.000,- Eur bez DPH , • účasť na minimálne jednom z týchto projektov musela byť na pozícii riaditeľa stavby/zástupcu zhotoviteľa stavby, tzn. na najvyššej pozícii v organizačnej štruktúre zhotoviteľa, • účasť na minimálne jednom z týchto projektov, kde bola daná osoba na pozícii podľa predchádzajúceho bodu, musela byť na danej pozícii v minimálnej dobe trvania zodpovedajúcej 100 % lehoty výstavby projektu (za lehotu výstavby sa považuje lehota odo dňa začatia prác po vydanie preberacieho protokolu). 3.2.2 Hlavný stavbyvedúci a zároveň zástupca riaditeľa stavby Musí preukázať minimálne nasledovné praktické skúsenosti: • účasť na minimálne dvoch projektoch výstavby alebo rekonštrukcie vodných stavieb za minimálny finančný objem zákazky každej z nich vo výške 5.000.000,- Eur bez DPH , • účasť na minimálne jednom z týchto projektov musela byť na pozícii hlavného stavbyvedúceho, • účasť na minimálne jednom z týchto projektov, kde bola daná osoba na pozícii podľa predchádzajúceho bodu, musela byť na danej pozícii v minimálnej dobe trvania zodpovedajúcej 100 % lehoty výstavby projektu (za lehotu výstavby sa považuje lehota odo dňa začatia prác po vydanie preberacieho protokolu). Musí byť držiteľom osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúci podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, odborné zameranie 21 inžinierske stavby (osvedčenia vydávané do 31.12.2004), alebo 20 inžinierske stavby (osvedčenia vydávané od 1.1.2005 do 31.12.2008), alebo pozemné stavby alebo osvedčenie pre činnosť stavbyvedúceho (od 1.1.2009), pričom pre osvedčenia vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží okrem osvedčenia aj podrobnejšie členenie odborného zamerania s uvedením skúšky so začlenením inžinierske stavby. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike alebo ak kľúčová osoba získala oprávnenie v inom členskom štáte EÚ, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu EÚ. 3.2.3 Autorizovaní geodeti 3.2.3.1 Hlavný geodet zhotoviteľa (autorizovaný geodet) Musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného geodeta podľa zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov. Musí mať minimálne desať (10) rokov praxe, po získaní osvedčenia, vo výkone činnosti autorizovaného geodeta. Musí preukázať skúsenosti s poskytnutím služieb na minimálne dvoch (2) projektoch v pozícii hlavný geodet stavby (zhotoviteľa) pri inžinierskych stavbách, pričom minimálne jeden z projektov musel mať minimálny finančný objem zákazky v hodnote 5 000 000 Eur bez DPH a týkať sa výstavby cestnej, železničnej alebo energetickej infraštruktúry alebo vodných stavieb. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike alebo ak kľúčová osoba získala oprávnenie v inom členskom štáte EÚ, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu EÚ. 3.2.3.2 Zástupca hlavného geodeta zhotoviteľa (autorizovaný geodet) Musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného geodeta podľa zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov. Musí mať minimálne desať (10) rokov praxe, po získaní osvedčenia, vo výkone činnosti autorizovaného geodeta. Musí preukázať skúsenosti s poskytnutím služieb na minimálne dvoch (2) projektoch v pozícii autorizovaný geodet stavby (zhotoviteľa) pri inžinierskych stavbách, pričom minimálne jeden z projektov musel mať minimálny finančný objem zákazky v hodnote 2 500 000 Eur bez DPH a týkať sa výstavby cestnej, železničnej alebo energetickej infraštruktúry alebo vodných stavieb. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike alebo ak kľúčová osoba získala oprávnenie v inom členskom štáte EÚ, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu EÚ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov - pokračovanie

Popis podmienky účasti:

3.2.4 Pracovník zodpovedný za kontrolu kvality Musí preukázať minimálne: • účasť na 2 projektoch výstavby alebo rekonštrukcie diaľnic, rýchlostných ciest, ciest 1. triedy alebo ciest obdobného charakteru, železníc, energetických alebo vodných stavieb na pozícii pracovník zodpovedný za kontrolu kvality. 3.2.5 BOZP špecialista Musí preukázať minimálne: • účasť na minimálne 2 dvoch projektoch výstavby alebo rekonštrukcie diaľnic, rýchlostných ciest, ciest 1. triedy alebo ciest obdobného charakteru, železníc, energetických alebo vodných stavieb za minimálny finančný objem zákazky každej z nich vo výške 5.000.000,- Eur bez DPH na pozícií pracovníka zodpovedného za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci („BOZP“), pričom pod pojmom pracovník zodpovedný za BOZP sa rozumie odborný zamestnanec s príslušným profesijným zameraním, ktorý na projekte vykonával činnosť odborníka zodpovedného za BOZP, Musí mať osvedčenie na činnosť bezpečnostného technika podľa § 23 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike alebo ak kľúčová osoba získala oprávnenie v inom členskom štáte EÚ, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu EÚ.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní predložením ESG certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach predložené uchádzačom alebo záujemcom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o riadení dodávateľského reťazca a systému sledovania, ktorý uchádzač alebo záujemca bude môcť použiť pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní predložením ESG certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach predložené uchádzačom alebo záujemcom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní predložením údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač preukáže, že na uskutočnenie stavebných prác má k dispozícii minimálne tieto stroje a vybavenie: a. Stroje na zemné práce: • dozér - 2 ks, • nákladný automobil (6x6 alebo 8x8) - 10 ks, • kolesový nakladač - 2 ks, • pásové rýpadlo - 4 ks • kolesové rýpadlo - 4 ks, • vibračný zemný valec - 2 ks. b. Iné špeciálne stroje a vybavenie: - kolesový / mobilný žeriav / autožeriav s minimálnou nosnosťou 25 t - 3 ks, - systémové paženie do výkopov o množstve min. 300m2. Uchádzač predloží zoznam strojov a vybavenia, ktoré má k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác podpísaný oprávnenou osobou uchádzača. Zoznam strojov a vybavenia musí preukazovať splnenie minimálnej úrovne technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Zoznam strojov a vybavenia bude obsahovať nasledujúce informácie: Názov/druh/typ stroja/vybavenia, počet kusov, vlastníka stroja / vybavenia, identifikačné číslo stroja/vybavenia. K zoznamu uchádzač priloží pre každý stroj/vybavenie doklad, z ktorého bude zrejmý vlastník stroja/vybavenia, ako aj splnenie požadovaných parametrov. Uchádzač musí preukázať vlastnícke alebo užívacie právo uvedeného strojového a technického vybavenia, a to predložením osvedčenia o evidencii alebo obdobného dokladu respektíve iný doklad preukazujúci vlastnícke právo k strojovému a technickému vybaveniu alebo užívacie právo k strojovému a technickému vybaveniu pre celé obdobie plnenia predmetu zákazky (kúpna zmluva, faktúra, nájomná zmluva...). Verejný obstarávateľ nebude akceptovať ako doklad o vlastníckom alebo užívacom práve k strojovému vybaveniu internú kartu majetku uchádzača alebo obdobný doklad.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • 1 Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za poskytnutie predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH. 2 Cenu uchádzač uvedie do formulára „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí Prílohu č. 10 súťažných podkladov. 3 Komisia na vyhodnocovanie ponúk bude postupovať tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Hodnotenie ponúk bude v zmysle § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4 Úspešný bude ten uchádzač, ktorý ponúkne za predmet zákazky najnižšiu cenu a splní podmienky účasti. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne (od najnižšej po najvyššiu ponukovú cenu) od 2 po x, kde x je počet uchádzačov, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 5 Ak dvaja alebo viacerí uchádzači predložia ponuku s rovnakou cenou za obstarávaný predmet zákazky, považuje sa za uchádzača s lepším umiestnením ten uchádzač, ktorý bude mať nižšiu cenu s DPH za SO 506.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác pre projekt: Strategický park Valaliky – Fáza 1 - Externá infraštruktúra – Zásobovanie pitnou vodou a splašková kanalizácia. Celkový opis projektu je uvedený v Súhrnnej sprievodnej správe a pláne organizácie výstavby. Pre zabezpečenie plynulej distribúcie potrebného množstva pitnej vody pre Strategické územie Valaliky je nutné zrealizovať obnovu zásobovacieho vodovodu Bukovec – Šaca od odbočky nad obcou Malá Ida po existujúci vodojem 2x1000m3 Šaca a vybudovať nový vodojem Šaca o objeme 2x3500m3, ktorý bude primárne napájaný z vodovodného radu Bukovec – Šaca a sekundárne z novovybudovaného výtlačného potrubia napojeného na vodovodné rady Turňa – Drienovec cez automatickú tlakovú stanicu s akumulačnou nádržou v Šaci. Z nového vodojemu Šaca bude vybudované prívodné potrubie pitnej vody pre strategické územie, odkiaľ bude vybudovaná vetva vodovodného potrubia pre strategické územie a vetva vodovodného potrubia, ktorá napája obec Valaliky s možnosťou napojenia priľahlých obcí Geča, Čaňa, Gyňov, Belža, z vybudovania vetvy vodovodu v smere obce Haniska, kde bude možnosť napojenie obcí Haniska, Sokoľany, Bočiar. V rámci projektu sa rieši aj rekonštrukcia úpravne vôd VZ Bukovec (SO 509), ktorá však nie je súčasťou zákazky. Objekty splaškovej kanalizácie budú zabezpečovať odvedenie odpadových vôd zo strategického územia do ČOV Košice. Sú to objekty stok A a B, úpravy existujúcich prečerpávacích staníc obce Valaliky a Geča, prečerpávacích staníc ČS.S-1 a ČS.S-2 a výtlačných potrubí splaškovej kanalizácie z ČS.S-2 do ČS.S-1 a z ČS.S-1 do ČOV Košice. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.