Vyhlásené obstarávanie

Spoločné obstarávanie elektrickej energie a zemného plynu 2024


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Gréckokatolícke arcibiskupstvo Prešov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 120 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Elektronicky funkcionalitou elektronického prostriedku
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Dodanie elektrickej energie (EE)
Popis:
Predmet časti 1 zákazky Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 12 mesiacov pre organizácie na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v predpokladanom množstve: 3 569 623 kWh

Názov:
Dodanie PLYNU
Popis:
1. Dodanie dodávka zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 12 mesiacov (od 1.1.2025 do 31.12.2025) pre organizácie na základe podmienok stanovených v súťažných podkladoch v nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách: Kategória M - predpokladané množstvo 17 395,529 MWh/rok Kategória S - predpokladané množstvo 2 287,690 MWh/rok 2. Zoznam kupujúcich – odberateľov zemného plynu a zoznam odberných miest vrátane predpokladaných odberov zemného plynu v rámci jednotlivých tarifných pásiem je uvedený v Prílohe č. 1B – Zoznam organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu a ich predpokladaný́ objem odberu zemného plynu.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V zozname uchádzač uvedie: a) názov alebo obchodné meno odberateľa, b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, c) názov tovaru, druh tovaru a miesto dodania, d) celkovú cenu za realizáciu dodávky tovaru, e) dátum začiatku a koniec lehoty realizácie dodávky tovaru. K zoznamu dodávok tovaru je možné predložiť aj dôkaz/potvrdenie o plnení (iný ako referencia podľa zákona, ak objednávateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ). Odporúčané náležitosti tohto dôkazu sú: -identifikácia odberateľa a kontakt na odberateľa, -identifikácia poskytovateľa, -názov a stručný opis predmetu zmluvy, na základe ktorého bude možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a minimálnych požiadaviek určených v rámci jednotlivých podmienok účasti, -skutočne fakturovanú cenu plnenia v eur bez DPH, -obdobie poskytovania služieb s presnosťou na mesiac, -vyjadrenie odberateľa o plnení zmluvných povinností odberateľom a identifikáciu dodávateľa. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V prípade predkladania ponuky na časť 1 "Dodanie elektrickej energie (EE)" verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie dodávok elektrickej energie minimálne pre 5 odberateľov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s celkovou súčtovou cenou (cenou spolu) vyššou, ako 500 000,00 EUR bez DPH vrátane tarify za distribúciu elektriny, prenosu elektriny a strát pri prenose a distribúcii elektriny, ako aj ostatných regulovaných položiek (tarifa za systémové služby, tarifa za prevádzkovanie systému) podľa cenového rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví Slovenskej republiky (ÚRSO), ďalej vrátane odvodu do Národného jadrového fondu na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi a spotrebnej dane.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. V zozname uchádzač uvedie: a) názov alebo obchodné meno odberateľa, b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, c) názov tovaru, druh tovaru a miesto dodania, d) celkovú cenu za realizáciu dodávky tovaru, e) dátum začiatku a koniec lehoty realizácie dodávky tovaru. K zoznamu dodávok tovaru je možné predložiť aj dôkaz/potvrdenie o plnení (iný ako referencia podľa zákona, ak objednávateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ). Odporúčané náležitosti tohto dôkazu sú: -identifikácia odberateľa a kontakt na odberateľa, -identifikácia poskytovateľa, -názov a stručný opis predmetu zmluvy, na základe ktorého bude možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a minimálnych požiadaviek určených v rámci jednotlivých podmienok účasti, -skutočne fakturovanú cenu plnenia v eur bez DPH, -obdobie poskytovania služieb s presnosťou na mesiac, -vyjadrenie odberateľa o plnení zmluvných povinností odberateľom a identifikáciu dodávateľa. V prípade predkladania ponuky na časť 2 "Dodanie zemného plynu" verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodávky zemného plynu minimálne pre 5 odberateľov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s celkovou súčtovou cenou (cenou spolu) vyššou, ako 1 300 000,00 EUR bez DPH vrátane ceny za služby súvisiace s prepravou a s distribúciou a vrátane spotrebnej dane.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet časti 1 zákazky

Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane skoordinovania a zabezpečenia distribučných služieb a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 12 mesiacov pre organizácie na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v predpokladanom množstve: 3 569 623 kWh

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.