Vyhlásené obstarávanie

Čistiaci materiál


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 376,26
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39830000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
29. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Čistiaci materiál

Názov Položky:  1. Čistiaci materiál

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Podlahový tvrdý drevený kartáč s drevenou násadou s dĺžkou 140 cm

Presne: 5

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia určené objednávateľom v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, doručenie vzoriek a dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.

Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok od objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Predpoklad objednávania 1krát mesačne podľa potrieb objednávateľa.

Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do 7 pracovných dní od podania objednávky. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

V prípade rozporov ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazne bremeno znáša dodávateľ.

Cena za tovar bude uvádzaná vo faktúrach položkovite s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta, s uvedením sadzby DPH, ceny bez DPH a ceny s DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. Množstvá zákazky sú predpokladané.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.

Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 3 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.

V prípade ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi nezávadný tovar v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.

Platba sa uskutoční bezhotovostným prevodom po dodaní celého predmetu uvedeného v objednávke bez preddavkov. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu.

Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od vygenerovania zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis s cenami výrobkov s uvedením sadzby DPH, ceny bez DPH a ceny s DPH. S aktuálnym rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru ( Karty bezpečnostných údajov), vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v technických vlastnostiach jednotlivých položiek. V prípade, že je požadovaný tovar s uvedením konkrétnej značky, bez udania "ekvivalentu", požaduje  práve originál

Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.

Pri preberaní tovaru podpíšu zmluvné strany odovzdávajúci a preberajúci protokol (resp. dodací list), ktorý bude súčasťou faktúry..

Množstvo dodaného tovaru bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy.

Dodávateľ dodá bezplatne do 7 prac. dní od uzatvorenia zmluvy vzorky požadovaných tovarov (z každého 1 ks) ak si toto objednávateľ vyžiada. Pri tekutých a práškových čist. prostriedkoch aj údaje výrobcu deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru. Vzorky tovarov budú objednávateľom prekontrolované a porovnané podľa tech.vlastností predmetu zmluvy. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednáv., bude dodávateľovi postúpená objednávka. V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek s tech. vlastnosťami, jednotlivých položiek je objedn. oprávnený odstúpiť

V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky výrobkov nezodpovedajú technickým vlastnostiam, ktoré sú uvedené v zmluve , objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú technickým vlastnostiam požadovaných objednávateľom.

V prípade, že predávajúci neuskutoční plnenie podľa zmluvy riadne a včas, kupujúci vystaví penalizačnú faktúru v minimálnej výške určenej ako o päť percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k prvému dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je vykonávateľ v omeškaní.

Zhotoviteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky z tejto Zmluvy v zmysle §524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas predsedu Trenčianskeho samosprávneho kraja