Vyhlásené obstarávanie

Stravovanie zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov (papierových stravných poukážok)


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 847,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet ( stravných poukážok v elektronickej forme) a stravných lístkov ( papierových stravných poukážok) v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom.

- Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 6,70 eur a je asociovaná ku stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.

- Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

- Trvanie rámcovej dohody: 12 mesiacov

Názov Položky:  1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet (stravných poukážok v elektronickej forme) a stravných lístkov (papierových stravných poukážok)

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Nominálna hodnota elektronického stravného lístka

Presne: 6,70

Jednotka: EUR

- Technicke Vlastnosti: Elektronická stravná karta obsahuje

Hodnota/Charakteristika: názov a logo dodávateľa, číslo karty, dobu platnosti karty, ochranné prvky proti falšovaniu, zamestnávateľa držiteľa

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.

2. Lehota platnosti rámcovej zmluvy je 12 mesiacov.

3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravných kariet a papierových stravných poukážok riadne a včas do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do sídla objednávateľa.

4. Dodávateľ sa zaväzuje do piatich pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody nainštalovať v sídle objednávateľa potrebný softvér a zaškoliť povereného pracovníka objednávateľa.

5. Do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania, kontraktné adresy, e-maily a kontaktné osoby (mená, telefónne čísla).

6. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie elektronických stravných kariet bude objednávateľ zadávať raz mesačne elektronicky cez Zákaznícku zónu dodávateľa.

7. Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať objednávateľovi manažovať karty, kredity, používateľov, objednávky, dobíjanie kreditov na jednotlivé karty, sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním jednotlivých kariet.

8. Zóna pre držiteľov elektronických stravných kariet musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobilný telefón (smartfón).

9. Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. Online priestor musí byť zabezpečený a chránený, infolinka a servisné služby k dispozícii.

10. Spoločnú faktúru za dodanie stravných poukážok a dobitie elektronických stravných kariet doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.

11. Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky a dobitie elektronických stravných kariet bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a elektronických stravných lístkov a celkovej ceny za stravnú poukážku/elektronický stravný lístok. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.

12. Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.

13. Celková cena za jednu stravnú poukážku/elektronický stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky/elektronického stravného lístka v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.

14. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku/stravný lístok a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky/stravného lístka a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky/elektronického stravného lístka.

15. Do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi výšku provízie vyjadrenú v % a desatinným číslom zaokrúhleným na dve desatinné miesta, ktorá musí byť vypočítaná na základe predkladanej ponuky nasledovne: ponuková cena/počet stravných jednotiek (elektronické stravné lístky + papierové stravné poukážky)

16. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s  vyhotovením a dodaním elektronických stravných kariet a stravných poukážok do sídla objednávateľa, blokácie, aktivácie, personalizácie, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

17. Výška provízie za jednu stravnú jednotku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (6,70 x VP%) : 100  a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.

18. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.

19. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.

20. Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej jednotky (elektronické stravné lístky + papierové stravné poukážky) a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.

21. Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných jednotiek (elektronické stravné lístky + papierové stravné poukážky) a stravných kariet sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo.

22. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.

23. Dodávateľ si pri vrátení ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.

24. Dodávateľ zabezpečí vystavenie a dodanie nových stravných kariet do 5 pracovných dní od žiadosti objednávateľa, novú kartu možno objednať kedykoľvek počas platnosti zmluvy.

25. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 1 pracovného dňa od prijatia záväznej objednávky.

26. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa.

27. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.

28. Nepoužité stravné poukážky, ktorým skončila platnosť, resp. pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka, ich dodávateľ  do 30 dní vymení za platné stravné poukážky.

29. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť  objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam stravovacích zariadení (zariadenia rýchleho občerstvenia, obchody s potravinami, reštaurácie a pod.),  ktoré akceptujú ponúkané stravovacie karty a stravovacie poukážky na území mesta Banská Bystrica a vo všetkých okresných mestách Banskobystrického kraja.

30. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Interval objednávania stravných lístkov/poukážok

Raz mesačne, v mesiaci december stravné poukážky s novým emisným obdobím.

Doba platnosti stravných poukážok

Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.

Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi

Najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti, resp. do 31 dní od zmeny ich nominálnej hodnoty.