Vyhlásené obstarávanie

Mäso a mäsové výrobky


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
34 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15100000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do stravovacej prevádzky.

Názov Položky:  1. Mäso a mäsové výrobky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Bravčové plece bez kosti, kuchynsky upravené

Maximum: 900

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: Mäso a mäsové výrobky

Hodnota/Charakteristika: bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku

Doplňujúce informácie

Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPEP")  a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedených nižšie.

Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text.

Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hodín pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch, tri krát týždenne, v čase od 07:00 h do 14:00 h počas celej doby trvania rámcovej  dohody.

Dovoz tovaru bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúci sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť potravín.

Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.

Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá mäsa a mäsových výrobkov sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu.  Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.

Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.

Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR.

Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase (maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho.

Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie.

Verejného obstarávania sa môže  zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 pism. b), c), Zákona o verejnom obstarávaní.

Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneneho množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.

Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.

Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. od 01.06.2024 do 31.05.2025, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.

Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku.

Zmluvné strany sa týmto v súlade  s čl. 18.1 platných  OPEP dohodli, že  ktorákoľvek zo zmluvných  strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedeného dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace  od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

Odstúpenie  od zmluvy v prípade  nedodržania podmienok kvality  a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.