Vyhlásené obstarávanie

Stravné poukážky a gastrokarty


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
94 302,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

Názov Položky:  1. Stravné poukážky a gastrokarty

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Hodnota stravnej jednotky/stravnej poukážky

Presne: 5,85

Jednotka: Eur

- Technicke Vlastnosti: Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok a gastrokariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.

Hodnota/Charakteristika: Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveným paragrafu 152 ods.2 zákona

číslo 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.

Doplňujúce informácie

Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe jednotlivých čiastkových objednávok zaslaných dodávateľovi, zvyčajne 1 x za mesiac. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok s určením miesta ich dodania, ako aj počet stravných jednotiek na dobitie na jednotlivé gastrokarty podľa skutočnej potreby na dané objednané obdobie.

Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch (3) pracovných dní od podania objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas.

Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok a stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu.

Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.

Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za sprostredkované služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.

Poplatok za sprostredkovateľské služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu.

Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky, ktoré je nemenné po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby nesmie v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 2 % z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke.

Celková cena fakturovaná za stravné poukážky/stravné jednotky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z: a) ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b) poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok c) DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľom platcom DPH.

Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu).

Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorazovo, najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.

Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje.

Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky/stravnej jednotky znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby.

Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) dní.

Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.

Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.

Celková cena je vrátane dopravy na miesta dodania.

Miesta dodania - pracoviská Objednávateľa:  Bratislava - Nové Mesto, Rovinka, Báhoň, Beluša, Nové Zámky, Veľký Meder, Veľké Ripňany, Želiezovce, Bodorová, Dolné Plachtince, Vígľaš, Košice, Jakubovany, Spišská Belá, Spišské Vlachy, Vranov nad Topľou, Belža, Čierna nad Tisou, Vyšné Nemecké

Doba trvania zmluvy:

od 1.6.2024 do 31.5.2025