Vyhlásené obstarávanie

Konzola ORL s rukoväťou


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
31 006,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
30. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- ORL konzola určená pre pripojenie vŕtačky a shaverovej rúčky

Názov Položky:  1. ORL konzola určená pre pripojenie vŕtačky a shaverovej rúčky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: šírka shaverovej konzoly

Maximum: 280

Jednotka: mm

- Technicke Vlastnosti: Shaver konzola

Hodnota/Charakteristika: peristaltická pumpa zabezpečuje kontinuálny preplach noža/vrtákov počas chodu. Irigácia limitovaná nastavením na dotykovom panely konzoly

Doplňujúce informácie

Požadujeme nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Vrátane zaškolenie obsluhy.

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Predávajúci odovzdá spolu s predmetom kúpy kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty potrebné na nadobudnutie vlastníckeho práva vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky

doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku.

Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii

Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 1 preventívnu prehliadku predmetu plnenia za rok v rámci záruky.

Predávajúci preberá zárukou za akosť predmetu plnenia záväzok, že dodaný predmet kúpy bude po dobu minimálne 24 mesiacov spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti (záruka). Záruka za akosť predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti v záručnej dobe minimálne 24 mesiacov.

Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky

Záruka platí za predpokladu, že kupujúci prístroj používa a obsluhuje s príslušnou starostlivosťou podľa inštrukcií predávajúceho obsiahnutých v dokumentácií predmetu plnenia a v rozsahu zaškolenia predávajúcim. Predávajúci neručí za

vady spôsobené nesprávnou manipuláciou a obsluhou pracovníkmi kupujúceho. Posúdenie, či prístroj bol alebo nebol v okamihu poruchy správne používaný náleží odborníkom oboch zmluvných strán.

V čase záručného servisu v prípade vady súvisiacej so zárukou, všetky náklady súvisiace s odstránením vady na predmete  kúpy vrátane náhradných dielov hradí a tiež nutných kontrol kvality, preventívnych prehliadok, údržby a zákonom

predpísaných revízií, hradí predávajúci.

Požadovaná doba nástupu servisného technika k prípadnému servisnému zásahu je do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.

Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.

Vzhľadom k tomu, že kupujúci je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa podľa § 340b ods. 6 Obchodného zákonníka dohodli, že kupujúci splní svoj záväzok voči predávajúcemu v 10 mesačných splátkach, pričom jedná splátka predstavuje sumu vo výške 10% celkovej kúpnej ceny vrátane DPH a je splatná do konca príslušného mesiaca. Prvá splátka je splatné do 30 dní od doručenia faktúry za tovar kupujúcemu.

Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.