Vyhlásené obstarávanie

Chladená a mrazená hydina,ryby a mrazené výrobky


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 680,74
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15112000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Príprava jedál

- Dodávka mrazených výrobkov na zabezpečenie stravovania pre prijímateľov sociálnych služieb.

- Zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.

Názov Položky:  1. Mrazené hydinové mäso, mrazené ryby, hlboko zmrazené výrobky a mrazené vnútornosti

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kurča mrazené bez drobkov 1200g

Maximum: 10

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: Doba spotreby

Hodnota/Charakteristika: Minimálne 12 mesiacov od dodania objednávateľovi

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu potravín na adrese Objednávateľa

Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.

Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodávkach.

Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávanie bude uskutočňované denne resp. podľa potreby.  V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo.

Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok najneskôr do 24 hodín od objednania, a to v čase od 7:00 do 9:00 hod.

Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Mrazená hydina, mrazené ryby a mrazené výrobky"

Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy - pred jej plnením s rozpisom JC, sadzby DPH a ceny bez DPH a s DPH, ako aj celkovej ceny bez DPH a s DPH.

Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.

Súčasne s objednaným tovarom bude Objednávateľovi predložený dodací list potvrdený od Dodávateľa s rozpisom sortimentu, množstva a JC bez DPH a s DPH, ako aj celkovej sumy bez DPH a s DPH.

Dodávateľ zaručuje, že výrobok nebol vyrobený z GMO surovín a neobsahuje žiadne zložky obsahujúce GMO.

Dodávateľ garantuje, že výrobok neobsahuje zložky, ktoré boli ošetrené žiarením.

Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou.

V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaký alebo porovnateľný druh Tovaru ako je obsiahnutý v Zmluve, pričom rozdiel medzi jednotlivými cenami je vyšší ako 5%, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou na relevantnom trhu.

Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.

Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.

Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.

Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotkových cien.

V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní Tovaru zistí Objednávateľ zrejmé vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s Objednávkou, Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na Dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.

Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady Tovaru, resp. ho vymeniť najneskôr do konca toho istého pracovného dňa.

Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku Premet zmluvy alebo v článku Zmluvné podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy..

Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa § 18 odst. 3 b) zákona č.343/2015

Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky   , t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.

Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: -Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny.

Záujemca by mal mať k dispozícii systém elektronického objednávania tovaru (E-shop). Nie mailom.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy

Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.

Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov

Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.

Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou lehotou.

Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky.

Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky.

Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o registrácii prevádzkárne, súhlas štátneho orgánu s výrobou, skladovaním a distribúciou predmetu zákazky.

Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky.

Do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť platný certifikát dopravného prostriedku určeného na prepravu predmetu zákazky. V prípade, ak Dodávateľ bude vykonávať dodávku Tovaru na základe zmluvného vzťahu s Dopravcom, predloží Kupujúcemu platnú Zmluvu uzatvorenú medzi ním a Dopravcom a požadovaný certifikát na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé a budú používané na prepravu predmetu zákazky.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.