Vyhlásené obstarávanie

Spracované, mrazené a konzervované ryby


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb ORAVA
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 198,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
14. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
21. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- mrazené výrobky na prípravu pokrmov, treska v majonéze na priamu konzumáciu

- doba spotreby minimálne 12 mesiacov od dodania, pri treske v majonéze 14 dní

- výrobky musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z.

Názov Položky:  1. Mrazené ryby, spracované a konzervované ryby

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Mrazené ryby, rybie filé 150 g, min. 100 %

Presne: 1000

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: trvanlivosť mrazené

Hodnota/Charakteristika: minimálne 6 mesiacov od dodania tovaru

Doplňujúce informácie

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami s DPH, DPH a bez DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne).

Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa .

Predmetom Rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe jeho dielčich objednávok - dodávky mrazených tovarov v stave mrazenom (ďalej len "Potraviny") a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Potravinám a záväzok Objednávateľa prevziať Potraviny dodané na základe osobitných objednávok do svojho vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v Rámcovej dohode

Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú,obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zmluvy.

Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, zmluvná cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.

Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj, K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu.

Prípadnú zmenu cien bude objednávateľ akceptovať a pripustí zvýšenie (úpravu) jednotkových cien Dodávateľa v priebehu doby plnenia tejto Rámcovej dohody maximálne o 10% v rom prípade, pokiaľ sa zmenia oprávnené náklady vstupov Dodávateľa, v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude musieť Dodávateľ písomne zdokumentovať a zdôvodniť ju. Nový platný cenník, po jeho odsúhlasení Objednávateľom, bude tvoriť súčasť dodatku Rámcovej dohody.

Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene ceny, majú právo od Rámcovej dohody odstúpiť. Výpovedná lehota v tomto prípade je 2 mesiace.

Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe dielčich telefonických alebo písomných objednávok.

Dodávky predmetu zákazky sa budú realizovať na základe dielčich objednávok, najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, dvakrát týždenne, v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 12,00 hod., v sortimente a množstve, ktorý sa objednal.

Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu obstarania uvedený v špecifikácii. Objednáva

Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá : označenie jednotlivých druhov tovaru na obale, v dodacom liste, názov potraviny, dátum min.trvanlivosti/ dátum spotreby.

Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy a známky najvyššej kvality podľa Výnosu MP SR a MZ SR č. 1895/2004.

Preprava tovarov musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mrazených potravín.

Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý predmet zákazky prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.

Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia objednávateľovi, po ich odsúhlasení.

Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť  na jej prepracovanie.

Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30-dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.

Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich s oprávnených reklamácii vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody.

Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.