Vyhlásené obstarávanie

MŠ Teplická – Novostavba – vybavenie interiéru – mobiliár


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
111 729,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v termíne uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súlade s § 52 ods. 2 ZVO – štvrtá veta, t.j. ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, ZVO umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, môžu v rámci IS EPVO využiť funkcionalitu „on-line sprístupnenie ponúk“. Príručku k danej funkcionalite nájdete na webovom sídle úradu: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO cit. „zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona“

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO predložením zoznamu dodaných tovarov v kumulatívnej hodnote 85 000,00 EUR bez DPH a to v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia (s obsahom podľa § 12 ods. 2 ZVO), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo zhotoviteľa - obchodné meno a sídlo objednávateľa, - lehota dodania tovarov, - popis dodaných tovarov, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie, rozsah a odborná spôsobilosť na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, - zmluvnú celkovú cenu za dodané tovary a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za dodané tovary, ktorou sa rozumie celková cena v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH, - kontaktnú osobu objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname, Mena pre cenu: EUR. Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len poskytnutie služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa vyhodnocujú na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a to v zmysle stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk. Kritériami na vyhodnotenie ponúk sú: Kritérium č. 1. Cenové kritérium (ďalej ako „K1“) - Celkovou cenou za predmet zákazky v EUR s DPH zaokrúhlenou na 2 desatinné miesta sa rozumie celková cena za predmet zákazky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie a montáž interiérového vybavenia a zariadenia objektu MŠ Teplická mobilným nábytkom, vrátane rozmiestnenia, v zmysle špecifikácie a v zmysle Zmluvy o dielo. Ide o nábytok pre vybavenie tried, šatní, kabinetov, školskej jedálne, sociálnych zariadení, skladu bielizne a spoločných priestorov. Podrobný opis zákazky viď. v zmysle Časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a na základe dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov (ďalej len „predmet zákazky“ alebo „dielo“). Verejný obstarávateľ upriamuje pozornosť aj na obchodné a ďalšie podmienky plnenia požadovaného predmetu zákazky, ktoré sú uvedené Prílohe č. 8 súťažných podkladov, t.j. Návrh Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.