Vyhlásené obstarávanie

POTRAVINY


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 197,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční online.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Časť č. 1 Hydina
Popis:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hydinového mäsa vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa a za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode. Obstarávateľ požaduje čerstvý kvalitný tovar a vyhradzuje si právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný, musí byť operatívne nahradený novým kvalitným tovarom do 1 hod., v prípade opakovaných nekvalitných dodávok má právo vypovedať zmluvu. Objednávka obstarávateľa môže byť doručená predávajúcemu telefonicky, písomne alebo mailom. Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar vákuovo balený alebo balený v ochrannej atmosfére. Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede (trieda A) a maximálne v 1/3 záručnej doby Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia. Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v chladiarenských autách na to určených. Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 1 Hydina. Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.

Názov:
Časť č. 2 Mäso a mäsové výrobky
Popis:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hovädzieho a bravčového mäsa a dodávka mäsových výrobkov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode. Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar vákuovo balený alebo balený v ochrannej atmosfére. Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede (trieda A) a maximálne v 1/3 záručnej doby Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia. Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v chladiarenských autách na to určených. Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 2 Mäso a mäsové výrobky. Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.

Názov:
Časť č. 3 Vajcia
Popis:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka čerstvých slepačích vajec vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode. Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede a maximálne v 1/3 záručnej doby. Vajcia musia pochádzať zo schválených a kontrolovaných chovov. Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v autách na to určených. Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 3 Vajcia. Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa vyhodnocujú v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZVO na základenajnižšej ceny. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Opis obstarávania

Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hydinového mäsa vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa a za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode.

Obstarávateľ požaduje čerstvý kvalitný tovar a vyhradzuje si právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný, musí byť operatívne nahradený novým kvalitným tovarom do 1 hod., v prípade opakovaných nekvalitných dodávok má právo vypovedať zmluvu.

Objednávka obstarávateľa môže byť doručená predávajúcemu telefonicky, písomne alebo mailom.

Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar vákuovo balený alebo balený v ochrannej atmosfére.

Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede (trieda A) a maximálne v 1/3 záručnej doby

Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia.

Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v chladiarenských autách na to určených.

Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 1 Hydina.

Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané



Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

- Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít.

- IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: www.isepvo.sk.

- V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

- Verejný obstarávateľ nevyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou.

- Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním.

- Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zameraným na sociálne aspekty ani obstarávaním inovácií.

- Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.