Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
Popis podmienky účasti:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
Popis podmienky účasti:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
Popis podmienky účasti:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hydinového mäsa vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa a za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode.
Obstarávateľ požaduje čerstvý kvalitný tovar a vyhradzuje si právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný, musí byť operatívne nahradený novým kvalitným tovarom do 1 hod., v prípade opakovaných nekvalitných dodávok má právo vypovedať zmluvu.
Objednávka obstarávateľa môže byť doručená predávajúcemu telefonicky, písomne alebo mailom.
Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar vákuovo balený alebo balený v ochrannej atmosfére.
Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede (trieda A) a maximálne v 1/3 záručnej doby
Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia.
Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v chladiarenských autách na to určených.
Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 1 Hydina.
Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané
Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.
- Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít.
- IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: www.isepvo.sk.
- V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.
- Verejný obstarávateľ nevyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou.
- Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním.
- Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zameraným na sociálne aspekty ani obstarávaním inovácií.
- Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.