Vyhlásené obstarávanie

Decentrál - ND, časti a príslušenstvo na okamžité sprevádzkovanie techniky LaPVO


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39523000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
22. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
29. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Sada ,,Pocket Rigger Kit“ je určená na vojenské a civilné použitie ako špecializovaná sada nástrojov pre terénnych manipulátorov na balenie a/alebo prebaľovanie rezervných a núdzových padákových systémov.

Názov Položky:  1. Decentrál - ND, časti a príslušenstvo na okamžité sprevádzkovanie techniky LaPVO

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: POCKET RIGGER KIT alebo ekvivalent

Presne: 8

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Prenosné puzdro

Hodnota/Charakteristika: musí byť zabezpečené

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.

Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.

Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.

Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.

Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.

Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.

Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.

Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.

Záručná doba musí byť v trvaní min. 2 roky