Vyhlásené obstarávanie

Materiál na čistenie a upratovanie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národný ústav reumatických chorôb
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
31 331,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39800000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
27. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Materiál na čistenie a upratovanie

Opis obstarávania

Funkcie:

- Materiál na upratovanie a čistenie slúži na udržiavanie čistoty priestorov objednávateľa a pranie pracovného ošatenia.

Názov Položky:  1. Materiál na čistenie a upratovanie

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Prostriedok proti lezúcemu aj lietajúcemu hmyzu insekticídny, aerosólový prípravok zabíja šváby, mravce a ďalší hmyz okamžite ako sa dostanú do kontaktu s prípravkom. Ošetrené miesta chránia 4 týždne. So švábmi ničí zároveň aj ich vajíčka. Zloženie: Účinné látky: 0,1 gr cypermetrinu a 0,1 gr imiprothrinu v 100 g prípravku. BIOLIT UNI 400 ml, alebo ekvivalent.

Maximum: 250

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Cena tovaru zahŕňa aj dopravu  na miesto plnenia.

Požaduje sa dodanie tovaru na  miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami a v lehote do 14 dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky ktorá bude obsahovať aj presné miesto plnenia.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním.

Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 12:00 hod.

Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, musí dodávateľ tovaru (predávajúci) predložiť kupujúcemu (objednávateľovi) položkovitý rozpočet - jednotkové ceny tovaru bez DPH aj s DPH, cenu celkom bez DPH a s DPH, výšku DPH.

Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list v tlačenej forme. Faktúra a dodací list musia obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu a celkovú cenu  bez DPH,  sadzbu DPH, jednotkovú a celkovú cenu s DPH.

Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5 pracovného dňa odo dňa dodania. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia.

Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Reklamácie sa riadia § 422 a následne zákon 513/91 Zb.Obchodného zákonníka.

Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.

Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť

Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.

V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,

pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné riešenie - pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použil odkaz na konkrétnu značku, výrobcu, alebo výrobok alebo typ výrobku – tieto boli použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z., o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke rovnakých alebo obdobných predmetov

zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a platí, že uchádzač môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné riešenie, ktoré je svojim funkčnými a technickými parametrami rovnaké alebo lepšie v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, čo je povinný preukázať.

Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v

prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie

služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru,

poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.