Vyhlásené obstarávanie

Mäso a mäsové výrobky


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Základná škola, Krosnianska 4, Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 400,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15100000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
27. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.

Názov Položky:  1. Mäso a mäsové výrobky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Bravčové karé b.k. KÚ; chladené bez kosti, kuchynská úprava, bez mastných šliach, bledoružovej farby, chladené; kuchynská úprava, BALENIE: voľné; MIN. DOBA TRVANLIVOSTI: 48 hodín

Maximum: 300

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: Mäso a mäsové výrobky

Hodnota/Charakteristika: bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku

Doplňujúce informácie

Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.

Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom poradie odsekov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.

Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.

Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.

Okrem predmetu zákazky je obstarávateľ oprávnený objednať si aj iný tovar podľa platného cenníka úspešného uchádzača.

Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 h s možnosťou zmeny do 14:00 h. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne od 6:30 do 7:15 h aj v malom množstve (napr. 1 až 2 kg).

Objednávateľ je oprávnený zmeniť množstvo dodaného objednaného tovaru, podľa skutočných stavu stravníkov na ten daný deň. To znamená, že dodávateľ dodá zmenené množstvo alebo do hodiny zoberie rozdielne množstvo späť.

Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 1 hodiny od odmietnutia prevzatia tovaru.

Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať a dodať objednané množstvo tovaru bez obmedzenia na minimálne množstvo alebo minimálnu cenu.

Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.

Pri bravčovom a hovädzom mäse sa dodávateľ zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako 1/3 výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.

Pri mäsových výrobkoch sa dodávateľ zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako 1/5 výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.

Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách.

V prípade tovaru, ktorý je určený na predaj bez balenia od výrobcu, pri každom dodaní tovaru budú na dodacom liste minimálne tieto údaje: a) názov tovaru, množstvo, jednotková cena bez DPH aj s DPH, cena spolu a uvedené percento DPH tovaru 10 - 20 %; b) dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátum spotreby; c) údaj podľa osobitného predpisu, ktorý sa uvádza za slovom „Obsahuje:"; d) krajina pôvodu, krajina zabitia, číselná šarža - rodokmeň.

Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.

Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.

Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.

Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.

Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.

Dodaný tovar fakturovať v desaťdňovej periodicite.

Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.

Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.

Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.

Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.

Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.

Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP).

Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.

Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality  alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.

Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.