Vyhlásené obstarávanie

Kryoablačná sonda


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 637,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
28. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Jednorazová chirurgická kryoablačná sonda určená na liečbu srdcových arytmií, používaných pri kardiochirurgických a miniinvazívnych torakoskopických zákrokoch

Názov Položky:  1. Kryoablačná sonda

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kryoablačná sonda

Presne: 15

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Sonda má zabudovaný termočlánok na monitorovanie teploty ablačného segmentu

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

1. Vrátane dopravy na miesto plnenia

2. Nový , doposiaľ nepoužitý tovar

3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy

4. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

5. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.

6. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:

a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,

b) termín dodania je do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. :

- do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky,

- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom v prípade objednávky zaslanej e-mailom,

c) miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy,

d) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža.

7. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.

8. Platobné podmienky:

kupujúci uhradí kúpnu cenu:

a) na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,

b) splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak.

9. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:

a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť:

- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru

- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky.

- ak nebude dodržaný termín dodania podľa bodu 6b)

b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,

c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis,

d) v prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľa, je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by kupujúcemu v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli.

10. Verejný obstarávateľ môže od dodávateľa požadovať:

a) ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne):

- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, ŠUKL kód ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru.

11. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho:

a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.),

b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,

c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny,

d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.

12. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr

13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou

14. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:

- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,

- aktuálne platným zoznamom katergorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní.

15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.