Vyhlásené obstarávanie

Kancelárske stoličky a kreslá


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
107 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39112000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
18. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v predmetnom verejnom obstarávaní.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súhrnnej hodnote minimálne 100 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 25 000,- eur bez DPH. Pod pojmom obdobný charakter sa pre účely tejto zákazky rozumie dodávka tovaru podľa požiadaviek uvedených v bode 40. Technická špecifikácia premetu plnenia v týchto súťažných podkladoch. 2. V prípade, ak odberateľom dodávok tovaru bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktorá dodávka tovaru zo zoznamu dodávok tovaru je referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií, ak takéto referencie existujú. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nových a nepoužitých kancelárskych stoličiek a kresiel na určené pracoviská verejného obstarávateľa, a to v kvalite a v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je uvedená v bode 40. Technická špecifikácia predmetu plnenia súťažných podkladov a v prílohe č. 1 ku Kúpnej zmluve č. C-NBS1-000-097-318 (ďalej len „zmluva“) a podľa ostatných podmienok uvedených v kúpnej zmluve.

Súčasťou dodania predmetu plnenia je aj doprava na miesto dodania predmetu plnenia, jeho rozbalenie a montáž, odstránenie a likvidácia všetkých odpadových materiálov a záručný servis.



Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane požiadaviek na predmet zákazky, rozsahu, množstva a špecifikácií, je uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami resp. uchádzačmi postupovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi.

2. Systém JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com.

3. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke úradu pre verejné obstarávanie v záložkách Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ - Vestník verejného obstarávania; Profily VO/O Vyhľadávanie v profiloch VO/O Vyhľadávanie profilov na webovej adrese v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8643 formou odkazu na systém JOSEPHINE.

4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku.

5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať priamym rokovacím konaním pri naplnení podmienky podľa § 81 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to v prípade ak nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia.

6. Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.

7. V použitom postupe verejného obstarávania platia pre ostatné ustanovenia neupravené týmito súťažnými podkladmi, príslušné ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní a ostatných relevantných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.

8. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, pri vyhodnocovaní ponúk bude postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzný postup).

9. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.08.2024.