Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia materskej školy v obci Hoste


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Hoste
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
225 062,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
22. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
obec Hoste, IS EVO
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných práv podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ, takýmto dokladom je referencia, ak nebola vyhotovená, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzať alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky – zateplenie budov občianskej vybavenosti , uskutočnených (stavby však nemuseli byť dané do užívania objednávateľovi) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom aspoň tri realizácie museli byť v rozsahu zateplenia občianskej budovy minimálne 350 m2 (bez ohľadu na typ zateplenia, t. z. uchádzač môže splnenie minimálneho rozsahu 350 m2 preukázať zateplením obvodového plášťa, zateplením stropu, zateplením strechy, zateplením soklov buď samostatne v požadovanom minimálnom rozsahu, alebo spoločne všetky typy zateplenia v požadovanom rozsahu minimálne 350 m2). Uchádzač predloží potvrdenia o uspokojivom vykonaní uskutočnených stavebných práv rovnakého alebo podobného charakteru dokladmi podľa písm. a) alebo b) vo vyššie uvedenom citovanom § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Zoznam stavebných prác bude obsahovať nasledovné údaje: • názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa, • názov stavby, • cena stavby celkom v EUR bez DPH, • uvedenie rozsahu zateplenia v m2 rámci danej stavby, aby bolo preukázané splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov vyššie uvedených (t. j. zateplenie občianskej budovy v rozsahu minimálne 350 m2), • miesto stavby, • lehota výstavby (od – do), • stručný popis stavy na preukázanie minimálnej požadovanej úrovne vyššie uvedenej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač predloží doklad preukazujúci, že má osobu určenú na plnenie zmluvy, ktorá má udelené osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho (osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov) alebo ekvivalentné osvedčenie a prax v oblasti výkonu činnosti stavbyvedúceho v trvaní minimálne 5 rokov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač musí preukázať, že stavbyvedúci vykonával alebo aj ešte v súčasnosti vykonáva stavbyvedúceho v rámci stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky – zateplenie budov občianskej vybavenosti, pričom aspoň tri realizácie museli byť v rozsahu zateplenia občianskej budovy minimálne 350 m2 (bez ohľadu na typ zateplenia, t. z. uchádzač môže splnenie minimálneho rozsahu 350 m2 preukázať zateplením obvodového plášťa, zateplením stropu, zateplením strechy, zateplením soklov buď samostatne v požadovanom minimálnom rozsahu, alebo spoločne všetky typy zateplenia v požadovanom rozsahu minimálne 350 m2). Uchádzač preukáže splnenie podmienok za uvedenú osobu predložením nasledovných dokladov: a) príslušné osvedčenie, oprávnenie, či preukaz, b) profesijný životopis, pričom uchádzač v životopise uvedie aj rozsah zateplenia v m2 v rámci danej realizácie, aby bolo preukázané splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov vyššie uvedených (t. j. zateplenie občianskej budovy v rozsahu minimálne 350 m2), c) identifikačné údaje zamestnávateľa dotknutej osoby, d) čestné vyhlásenie o pravdivosti vyššie uvedených údajov dotknutej osoby s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie objektu materskej školy v obci Hoste a výmena (t. j. zateplenie obvodového plášťa kontaktným zatepľovacím systémom, zlepšenie tepelnej ochrany z vnútornej strany, zateplenie plochej strechy, zateplenie stropu, zlepšenie tepelnej ochrany podlahy), výmena výplní otvorov v obvodom plášti, tieniaca technika, tepelné čerpadlo, systém vnútorného vetrania, systém umelého osvetlenia, fotovoltický systém, oprava krovu.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 3 Projektová dokumentácia, v prílohe č. 4 vo Výkaze výmer, za záväzných obchodných podmienok uvedených v prílohe č. 5 návrh Zmluvy o dielo.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk.



Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude zabezpečené písomne elektronickou formou cez informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len „IS EVO“). Postup vytvorenia ponuky v zákazke: 1. Zobrazenie formulára ponuky a jeho vyplnenie, 2. Pridanie potrebných príloh ponuky, 3. Vyplnenie štruktúrovaných kritérií, ak ich verejný obstarávateľ nastavil, 4.Odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi.



Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť Zmluvu o dielo s uchádzačom, ktorí má povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z, z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora.



Zábezpeka: Na zabezpečenie riadneho splnenia záväzkov podľa návrhu Zmluvy o dielo požaduje verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača pred uzavretím Zmluvy o dielo (ako súčinnosť na uzavretie Zmluvy o dielo podľa zákona o verejnom obstarávaní) zložiť na účet objednávateľa zábezpeku vo výške 10 000 EUR. Hodnoverný doklad o tomto zložení zábezpeky (originál alebo overená fotokópia) bude prílohou a neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Zábezpeku je objednávateľ oprávnený použiť na úhradu nákladov spojených s odstránením vád a nedorobkov diela uvedených v protokole o odovzdaní/prevzatí diela, ktoré zhotoviteľ neodstránil v lehote dohodnutej v tomto protokole alebo inak písomne dohodnutej lehote, ďalej na dokončenie diela v prípade, že objednávateľ odstúpi od tejto zmluvy z dôvodov na strane zhotoviteľa, ako aj na úhradu prípadných zmluvných pokút podľa tejto zmluvy, na zaplatenie ktorých vznikol objednávateľovi nárok, kým zábezpeku podľa tejto zmluvy nevrátil zhotoviteľovi. Objednávateľ je povinný vrátiť zábezpeku na účet zhotoviteľa uvedený v článku I. tejto zmluvy do 3 (troch) mesiacov odo dňa riadneho odovzdania a prevzatia diela. Objednávateľ môže podľa svojho uváženia vrátiť zábezpeku na účet zhotoviteľa aj pred termínom uvedeným v predchádzajúcej vete. V prípade použitia zábezpeky podľa tohto bodu objednávateľom je objednávateľ povinný vrátiť zhotoviteľovi zábezpeku (resp. jej nespotrebovanú časť) na účet zhotoviteľa do 3 (troch) mesiacov po úhrade nákladov spojených s odstránením vád a nedorobkov alebo do 3 (troch) mesiacov po dokončení diela a zaslať zhotoviteľovi písomné vyúčtovanie o použití zábezpeky.