Vyhlásené obstarávanie

Výber zhotoviteľa stavebných prác - novostavba Auly a kongresového centra Trnavskej univerzity v Trnave


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 533 741,76
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na predmetnú zákazku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

dokumenty podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň. Uchádzač preukáže zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže úspešné realizácie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie) v rozsahu: min. 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedna bola v min. hodnote 1 500 000 EUR bez DPH Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie výstavba resp. zhotovenie budovy pozemnej stavby budovy na bývanie, nebytového domu (budovy pre administratívu, vzdelávanie, kultúru), občianskeho vybavenia a pod. ktorých kód KS (klasifikácie stavieb) začína dvojčíslom 12 .. alebo kód JKSO (jednotná klasifikácia stavebných objektov) začína trojčíslom 801 ... (napr. KS 1263 /JKSO-8013113). Úspešnou realizáciou sa rozumie odovzdanie diela do užívania odberateľovi (investorovi, objednávateľovi stavebných prác) a prebratie diela odberateľom (objednávateľom / investorom). Verejný obstarávateľ uzná len tie časti referenčných stavebných prác, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o zhotovenie stavebných prác, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo stanoveného rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným práca (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať rozsah prác, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť informácie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Podľa § 12 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní platí, že: Evidencia referencií je informačný systém verejnej správy, ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie a v ktorom sa vedú referencie od verejných obstarávateľov a obstarávateľov. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2024 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Výzvy. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska v deň uverejnenia Výzvy. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 Zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť jednou osobou stavbyvedúceho, ktorý je určený na plnenie Zmluvy o dielo a je spôsobilý vykonávať samostatne činnosť v odbore „pozemné stavby“; Minimálna požadovaná úroveň štandardov na stavbyvedúceho: - odborná kvalifikácia v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby), uchádzač u stavbyvedúceho preukáže platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na kategóriu Pozemné stavby, alebo ekvivalentným dokladom, - údaje o praxi stavbyvedúceho preukazujúcimi minimálne 3 preukázateľné praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho na výstavbe pozemných stavieb Z toho aspoň: o min. 1 skúsenosť v pozícii stavbyvedúceho s realizáciou diela, ktorého investičná hodnota bola min. 1 mil. € bez DPH (tj. navrhnutý stavbyvedúci v pozícii stavbyvedúceho riadil stavbu, ktorej investičná hodnota bola min. 1 mil. € bez DPH). • Preukáže: životopisom (preukazujúcim potrebnú prax); Iné osoby: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok danej osoby ako bude uchádzačovi poskytovať svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 Zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté Upozornenie: Uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena diela v EUR s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie diela „Výber zhotoviteľa stavebných prác - novostavba Auly a kongresového centra Trnavskej univerzity v Trnave“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu Súťažných podkladov a v nej popísaná stavebnotechnická dokumentácia.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní, tzn. že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk u uchádzača umiestneného na prvom mieste, tzn. vyhodnotenie ponúk bude realizované superreverzným spôsobom.



2. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému IS EVO. Verejný obstarávateľ záujemcom neposkytuje súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile.



3. Pre potreby komunikácie ako aj predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v IS EVO. Záujemcovia postupujú podľa https://www.isepvo.sk/dokumentacia/



4. V zmysle Nariadenia Rady (EÚ) 2022/576 zo dňa 8.4.2022, ktorým sa mení nariadenie (EÚ) č. 2014/833 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine, sa zakazuje zadávanie všetkých verejných zákaziek alebo koncesií, ktoré patria do rozsahu pôsobnosti tam uvedených predpisov o verejnom obstarávaní, nasledujúcim osobám, subjektom alebo orgánom alebo pokračovanie v ich plnení s nasledujúcimi osobami, subjektmi a orgánmi: a) ruský štátny príslušník alebo fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán usadený v Rusku; b) právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktoré z viac ako 50 % priamo alebo nepriamo vlastní subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku, alebo c) právnická alebo fyzická osoba, subjekt alebo orgán, ktoré konajú v mene alebo na základe pokynov subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) tohto odseku, vrátane subdodávateľov, dodávateľov alebo subjektov,

ktorých kapacity sa využívajú v zmysle smerníc o verejnom obstarávaní, ak na nich pripadá viac ako 10 % hodnoty zákazky.



5. Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu povahy obstarávaného typu predmetu zákazky, ako aj z náročnosti realizácie zákazky a s ohľadom na časovú tieseň súvisiacu s možnosťou získania finančných prostriedkov z Plánu obnovy a odolnosti a potrebného termínu kolaudácie do konca 31.3.2026