Vyhlásené obstarávanie

Nákup kancelárskeho papiera - formát A4


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
664,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30197642-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
29. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
7. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup kancelárskeho papiera - formát A4

Opis obstarávania

Funkcie:

- použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie

Názov Položky:  1. 1. Kopírovací a grafický papier formát A4

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: množstvo (1 balík = 500 listov)

Presne: 200

Jednotka: balík

- Technicke Vlastnosti: environmentálne požiadavky

Hodnota/Charakteristika: certifikát Environmentálnej značky EÚ

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Čadca.

Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.

Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za predmet zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.

Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť dokumenty s uvedením obchodnej značky vrátane technického listu kancelárskeho papiera, ktorými sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.

Dodávateľ poskytne rozpis - jednotkové ceny bez DPH, s DPH  do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.

Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar - nerecyklovaný.

Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.

Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.

Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 12.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 1 pracovný deň vopred.

Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.

Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorázové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné .

Odberateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.

Dodávateľ ručí za predmet dodávky t. z., že tovar má v dobe preberania požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.

Dodávateľ pri dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list.

V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..