Vyhlásené obstarávanie

Notebook


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 180,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Notebook

Opis obstarávania

Funkcie:

- Notebook

Názov Položky:  1. Notebook č. 1

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Notebook

Presne: 2

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Intel Core i7 1365U Raptor Lake, 13. generácia

Hodnota/Charakteristika: Technické požiadavky:

Funkcie:

Názov Položky:  2. Notebook č. 2

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: notebook

Presne: 2

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: procesor:

Hodnota/Charakteristika: Intel® Core™ Ultra 7 155H (16-jadrový, 1.4 GHz až 4.8 GHz, 24MB cache)

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Objednávateľ požaduje predložiť len notebooky od predajcov s výpočtovou technikou.

Predmetom zákazky nie je nákup alternatívnych zariadení.

Originálne notebooky zabalené v originálnom obale od výrobcov zariadení požadovaných parametrov, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu neporušené, nepoškodené.

Splatnosť faktúry je 30 dní.

Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.

Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Záručná doba na všetky dodávané tovary je min. 24 mesiacov a začína plynúť dňom dodania a prevzatia predmetu zákazky.

Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.

Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností).

Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť