Vyhlásené obstarávanie

Interiérové upratovacie služby


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 732 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
2. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS Josephine, rovnaká adresa ako pri predkladaní ponúk
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Časti


Názov:
Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 
Popis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch.

Názov:
Interiérové upratovacie služby - Skupina 2
Popis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Názov:
Interiérové upratovacie služby
Popis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Názov:
Interiérové upratovacie služby - Skupina 4
Popis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 1 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie upratovacích služieb historických alebo kultúrnych priestorov, s min. podlahovou plochou 500 m2 . Za historické alebo kultúrne priestory verejný obstarávateľ považuje galérie, múzeá, obrazárne, palác, hrady, resp. ekvivalentné typy priestorov, v ktorých mal uchádzač pri poskytovaní služieb možnosť prísť do kontaktu s prírodnými materiálmi – drevené parkety, schodisko z kameňa; s historickými doplnkami interiéru – historické obrazy s dreveným rámom, zrkadlá, kryštálové lustre. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 3 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1750 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 1 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 2 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 2 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 2 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1 250 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 2 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 3 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 3 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 3 500 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1750 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 3 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Zoznam poskytnutých služieb

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Časť č. 4 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 4 Zoznam poskytnutých služieb: uchádzač v predloženom zozname poskytnutých služieb (odporúčame použiť zoznam služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie k službám poskytnutým za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tejto verejnej súťaže. Uchádzač preukáže, že sa podieľal na plnení zákaziek, ktorých predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb kancelárskych a prevádzkových priestorov s min. podlahovou plochou 2 000 m2. Za pravidelné poskytovanie upratovacích služieb verejný obstarávateľ považuje poskytovanie upratovacích služieb kontinuálne min. počas jedného kalendárneho roka. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať súčtom viacerých referencií s menšou podlahovou plochou. Príklad: Uchádzač poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov pre dvoch rôznych odberateľov služieb, kde upratované plochy boli o veľkosti 1 000 m2, pričom služby boli poskytované v období od 1.1.2022 do 31.12.2022. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie nasledovné informácie: a) podrobný popis poskytovaných služieb spolu s uvedením veľkosti podlahovej plochy, b) trvanie poskytovania služieb, c) identifikácia odberateľa poskytovaných služieb spolu s kontaktnými údajmi v rozsahu min. email a telefónne číslo. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky je povinný predložiť zoznam poskytnutých služieb v súhrnnom objeme pre všetky časti predmetu zákazky, pre ktoré predkladá ponuku. Príklad: Ak uchádzač predkladá ponuku pre Časť č. 2 a Časť č. 3 je povinný preukázať, že poskytoval pravidelné upratovacie služby kancelárskych a prevádzkových priestorov, kde upratované plochy boli o veľkosti 6 000 m2 (2 500 m2 pre Časť č. 2 a 3 500 m2 pre Časť č. 3).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb. Časť č. 4 – Interiérové upratovacie služby – Skupina 4 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo kvalifikácii: uchádzač v predloženom zozname odborníkov (odporúčame použiť zoznam odborníkov, ktorý je súčasťou prílohy č. 4 – Vzor na preukázanie podmienok účasti) uvedie informácie o zodpovednom zástupcovi poskytovateľa služieb, ktorý bude následne zmluvne povinný podieľať sa na plnení tejto zákazky. Zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb musí preukázať, že má skúsenosti v trvaní najmenej 3 roky s riadením min. 5 členného tímu zamestnancov v oblasti predmetu zákazky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb). Uvedené možno preukázať aj viacerými skúsenosťami. Uchádzač v predloženom zozname odborníkov uvedie nasledovné informácie: a) popis zloženia a veľkosti riadeného tímu, b) identifikácia zákazky a popis predmetu zákazky, kt. musí spĺňať vyššie stanovené požiadavky (poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb), c) trvanie jednotlivých skúseností, d) identifikácia odberateľa služieb, ktorému boli poskytované služby. V prípade, ak uchádzač predkladá svoju ponuku pre viacero častí predmetu zákazky môže uchádzač preukázať splnenie podmienky účasti zapojením totožného zodpovedného zástupcu poskytovateľa služieb. Verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby mal uchádzač k dispozícii iného zodpovedného zástupcu pre každú časť predmetu zákazky. V prípade ak sa uchádzač rozhodne, že sa zapojí do viacerých častí predmetu zákazky a pre každú poskytne iného zodpovedné zástupcu, je nevyhnutné, aby každý tento zodpovedný zástupca poskytovateľa služieb spĺňal podmienky účasti definované vyššie v celom rozsahu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritérium je podrobne definované v časti C. súťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelného a mimoriadneho upratovania v priestoroch verejného obstarávateľa, ktoré spĺňa štandardy ekologického upratovania. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky je dostupná v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.