Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia časti historického objektu na múzeum tradičných remesiel.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Jasenie
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
270 633,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
3. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2018
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Jasenie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponuky Ostatné je neverejné. Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi písomne poverení zástupcovia uchádzačov, ktorých ponuka nebola po vyhodnotení časti Ostatné vylúčená. Verejný obstarávateľ miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi uchádzačom písomne a informáciu zverejní v profile.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Opis obstarávania

Predmetom postupu zadávania zákazky je rekonštrukcia objektu školy na múzeum. Existujúca budova školy s pôdorysnými rozmermi 13,6x 27,93 m + 12,65x 8,66 m je jednoposchodový zastrešený sedlovou strechou v jednej výškovej úrovni s azbestocementovou krytinou. Nosný systém tvorí murivo z tehál a kameňa, hr. 730mm. Na 1.NP sa nachádzali učebne, dnes sklady a časť stolárskej dielne. Rekonštrukcia sa týka búrania značne poškodeného krovu a odstránenia strešnej krytiny a vybudovania nových priečok na 1.NP kvôli dispozičným zmenám (hygienické zázemie) a sprístupneniu krovu schodiskami, výmena všetkých vnútorných otvorov, vyznačených nášľapných vrstiev. Drevené časti krovu budú vymenené, avšak priznané ako interiérový prvok a súčasť prezentácie. Rekonštrukcia je zameraná na vytvorenie nových priestorov s výstavným kultúrnym účelom ako aj sociálnym a technickým zázemím. Stavebné úpravy 1.NP spočívajú vo vybudovaní kompletného vybavenia pre prevádzku navrhovaného múzea s prepojením schodiskom na podkrovie, kde budú umiestnená expozícia. Pre zvýšenie atraktivity bude v spodnej hale umiestnený verejný informačný internetový terminál.. Predmetom postupu zadávania zákazky je objektu školy na múzeum. Rekonštrukcia sa týka búrania značne poškodeného krovu a odstránenia strešnej krytiny a vybudovania nových priečok na 1.NP kvôli dispozičným zmenám (hygienické zázemie) a sprístupneniu krovu schodiskami, výmena všetkých vnútorných otvorov, vyznačených nášľapných vrstiev. Drevené časti krovu budú vymenené, avšak priznané ako interiérový prvok a súčasť prezentácie. Rekonštrukcia je zameraná na vytvorenie nových priestorov s výstavným kultúrnym účelom ako aj sociálnym a technickým zázemím. Stavebné úpravy 1.NP spočívajú vo vybudovaní kompletného vybavenia pre prevádzku navrhovaného múzea s prepojením schodiskom na podkrovie, kde budú umiestnená expozícia.

Doplňujúce informácie

VI.3.1. Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. VI.3.2 Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov a osobitná časť označená KRITÉRIA, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov. VI.3.3 Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak záujemca získa súťažné podklady alebo inú dokumentáciu k zákazke prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa t.j. z elektronického úložiska zriadeného ÚVO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, ďalšie úkony spojené s prípravou a predkladaním ponuky už musí vykonávať prostredníctvom systému EVOSERVIS. VI.3.4 Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. VI.3.5 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktoré budú výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný: a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO, b) byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona. V prípade, že úspešný uchádzač v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa príslušných ustanovení zákona o VO. VI.3.6 Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk. VI.3.7 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej záruky vo výške 20 % hodnoty uzatváranej zmluvy, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka na riadne splnenie diela a dodržanie zmluvných záväzkov. V prípade ak uchádzač realizačnú záruku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania objednávateľom, vznikne verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy. VI.3.8 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.