Vyhlásené obstarávanie

Prevádzka, servis a rozvoj softvérového vybavenia dispečerského riadiaceho systému koordinátora IDS BK


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
v mieste sídla
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Finančné a ekonomické postavenie

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: - podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov „Finančné a ekonomické postavenie“: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) . Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť vo výške 100.000,- Eur.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: Predloženie údajov o poskytnutej službe realizovanej uchádzačom v posledných troch rokoch spĺňajúcich tieto parametre: - minimálne jedna prevádzka a/alebo dodávka softwaru dispečerského riadenia verejnej dopravy spĺňajúca nasledovné parametre a požiadavky: • on-line monitorovanie polohy minimálne 200 vozidiel pričom časť vozidiel zabezpečuje cestnú dopravu a časť vozidiel dráhovú dopravu, • zabezpečenie nadväznosti spojov v systéme verejnej dopravy, • obojsmerná hlasová komunikácia medzi dispečerom a vodičom, • archivácia dát pre spätné vyhodnotenie dopravy, • v systému boli zapojené vozidla vybavené technickým zariadením umožňujúcom monitorovanie ich polohy minimálne dvoch rôznych výrobcov V zozname poskytnutých služieb musí byť uvedená: - identifikácia odberateľa a kontakt na odberateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, alebo e-mailové spojenie) - názov a stručný opis predmetu zmluvy, - zmluvná cena zákazky v Eur bez DPH, - lehota poskytnutia služby.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. U uchádzača so sídlom v SR bude splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO overované verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy alebo z verejne dostupných zdrojov (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO bude overované verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 ZVO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní počas celého procesu plnenia zákazky

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Maximálny súčet bodov je 1000. Kritéria sú bližšie špecifikované vo výzve na predkladanie ponúk.
  • Kritérium č. 3 Cena za službu Exitplán počas celej doby trvania zmluvy uvedená vo forme a) Celková cena bez DPH Na účely posúdenie kritéria bude braná v úvahu výška Celkovej ceny bez DPH. Maximálny počet bodov za kritérium č. 3 je 48 bodov.
  • Kritérium č. 2 Cena za služby rozvoja počas celej doby trvania zmluvy uvedená vo forme a) Celková cena bez DPH Na účely posúdenie kritéria bude braná v úvahu výška Celkovej ceny bez DPH. Maximálny počet bodov za kritérium č. 2 je 486 bodov.
  • Kritérium č. 1 Cena za služby prevádzky a servisu počas celej doby trvania zmluvy uvedená vo forme a) Celková cena bez DPH Na účely posúdenie kritéria bude braná v úvahu výška Celkovej ceny bez DPH. Maximálny počet bodov za kritérium č. 1 je 466 bodov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb zabezpečenia prevádzky, servisu

a rozvoja softvérového vybavenia dispečerského riadiaceho systému v súlade s opisom predmetu

zákazky, ktorý je prílohou č. 6 výzvy na predkladanie ponúk

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.