Vyhlásené obstarávanie

Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 636,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50413200-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov

Opis obstarávania

Funkcie:

- Pre zabezpečenie bezpečného používania zariadení.

Názov Položky:  1. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP DRAGER kompozit

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Servisná kontrola ADP Darager kompozit - ročná

Presne: 16

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

Názov Položky:  2. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT

Presne: 3

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

Názov Položky:  3. Odborná skúška prístroja Saturn - oxy

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Odborná skúška prístroja Saturn - oxy

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

Názov Položky:  4. Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja

Presne: 6

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

- Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť, bezpečnosť : PA Interspiro

Názov Položky:  5. Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť, bezpečnosť : PA Interspiro

Presne: 5

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

Názov Položky:  6. Ročná revízia a kontrola regulačných kociek

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Ročná revízia a kontrola regulačných kociek

Presne: 4

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

- Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy Bio S - Cape

Názov Položky:  7. Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy Bio S - Cape

Presne: 6

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.

Funkcie:

- Periodická skúška kovových tlakových nádob

Názov Položky:  8. Periodická skúška kovových tlakových nádob

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Periodická skúška kovových tlakových nádob

Presne: 6

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

Objednávateľ požaduje vykonanie služby u položiek: pol. č.  1 - 4 ks do 30.7.2024, - 6 ks do 31.8.2024, - 6 ks do 30.9.2024.  Pol.č.2 do 30.8.2024, pol. č. 3 do 31.8.2024, pol.č. 4,5 a 6  v mesiacoch Júl - August,  Pol č. 7  a 8  v mesiacoch Júl - August.    Z uvedeného dôvodu objednávateľ umožňuje čiastkové vystavenie faktúr za vykonané služby do celkovej ceny predmetu Zmluvy.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.

Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.

Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Vrátane dopravy na miesto plnenia Zemianske Kostoľany.

Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.

Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien.

Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy

Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení.

Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene

Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.

Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.

Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.

Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.

Dodávateľ odoberie revidované zariadenia v mieste plnenia a po vykonaní revízií ich doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene.