Vyhlásené obstarávanie

Dodanie a implementácia archivačného systému PACS vrátane hardvéru


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Národné rehabilitačné centrum
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 816,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Dodanie a implementácia archivačného systému PACS vrátane hardvéru

Opis obstarávania

Funkcie:

- - služby starostlivosti, servis komplexného systému PACS, garancia pozáručnej podpory minimálne 10 rokov

- - zabezpečenie služieb priameho prenosu DICOM dokumentácie z/do PACS Obstarávateľa do/z PACS iných zdravotníckych zariadení

- - diagnostický prehliadač - multilicencia

- - ročný rozsah vyšetrení: 1200 CR/CX

- - softvérové aktualizácie systému PACS

- - poskytovanie služieb na 24 mesiacov

Názov Položky:  1. Komplexné služby - archivačný systém PACS, zobrazovacie a komunikačné služby

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Aktualizácie, servis komplexného SW systému digitálnej bezfilmovej technológie zdravotníckeho zariadenia PACS, garancia pozáručnej podpory minimálne 10 rokov

Hodnota/Charakteristika: Vyžaduje sa

Funkcie:

- Dell PE R5501

- Intel Xeon Silver 4310R

- min. 32GB RAM

- 2x 480 GB SSD RAID1

- 8TB HDD RAID6

- Príslušenstvo:

- NAS Synalogy RS 822RP+, 8TB RAID5

- UPS APC Smart-UPS 2200VA

Názov Položky:  2. Hardvérové vybavenie potrebné ku komplexným službám PACS

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: inštalácie OS systémov, vrátane licencií

Hodnota/Charakteristika: Vyžaduje sa

Doplňujúce informácie

1. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.

2. Záruka na hardvér pre archivačný systém PACS je 48 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky, podpísania preberacie protokolu. Záruka na Komplexné služby - archivačný systém PACS, zobrazovacie a komunikačné služby - počas poskytovania služby - 24 mesiacov.

3. Odstraňovanie porúch archivačného systému vykonáva Dodávateľ na základe požiadavky vznesenej Objednávateľ, a to podľa závažnosti poruchy buď diaľkovým prístupom alebo servisným zásahom v sídle Objednávateľa nasledovne:

- on line pripojenie a diagnostika do 60 minút od nahlásenia,

- do 32 hodín na mieste podľa potreby pri ohlásení poruchy, ktorú nie je schopný správca systému Objednávateľa vyriešiť samostatne, ani Dodávateľ diaľkovým prístupom. V odôvodnených prípadoch môžu byť s písomným/mailovým súhlasom Objednávateľa tieto lehoty primerane predĺžené.

4. Pod poruchou sa rozumie obmedzenie funkčnosti / funkcií systému.

5. Dodávateľ je povinný poruchu odstrániť v čo najkratšej možnej lehote od nástupu na servis za predpokladu plne funkčnej príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má bezprostredný dopad na funkčnosť systému ako aj diaľkovej konektivity na relevantné technické a monitorovacie prostriedky. Objednávateľ zaistí všestrannú súčinnosť a dostupnosť systému pre diaľkový servis porúch i v mimopracovných hodinách po dohode. Objednávateľ zaistí fyzickú súčinnosť a fyzickú dostupnosť systému pre servis porúch v sídle zdravotníckeho zariadenia i v mimopracovných hodinách po dohode.

6. Pri servise systému na mieste, alebo prostredníctvom diaľkového prístupu je Dodávateľ povinný dodržiavať všetky bezpečnostné zásady v súlade so všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov a kybernetickej bezpečnosti najmä Článkom 28 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES, § 34 zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 69/2018 Z.z. o

kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak Dodávateľ spôsobí Objednávateľovi škodu, je povinný ju bez zbytočného omeškania napraviť.

7. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis systému po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou Objednávateľa a to tak, aby v čo najmenšej miere obmedzil prevádzku Objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia.

8. Po ukončení servisného zásahu vypíše Dodávateľ protokol, v ktorom môže špecifikovať príčinu poruchy a navrhnúť Objednávateľovi technické a organizačné opatrenia na ich predchádzanie. Objednávateľ je povinný relevantné a odôvodnené opatrenia realizovať alebo realizovať obdobné opatrenia a tak predchádzať opakovaným poruchám na systéme, inak je povinný hradiť náklady na opätovné servisné zásahy.

9. Podpora je iba pre správcu systému Objednávateľa, nie pre pracovníkov pracovníkov Objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia ("Second line support"). Správca systému Objednávateľa zaistí vlastnými kapacitami všetku rutinnú prevádzku archivačného systému a riešenie bežných záležitostí prevádzky najmä pre koncových používateľov ("First line support"). Správca systému Objednávateľa sa bude na Dodávateľa obracať iba vo veciach, ktoré nie je schopný vyriešiť samostatne.

10. Aktualizácia systému zahŕňa poskytnutie každej novej verzie systému. Na základe požiadavky Objednávateľa vykoná Dodávateľ zaškolenie obsluhy systému v sídle Objednávateľa pri každej aktualizácii.

11. Dodávateľ garantuje časovú funkčnosť systému v roku minimálne 98 % (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti).

12. Za nefunkčnosť systému sa nepovažuje čas potrebný na jeho pravidelnú prehliadku a údržbu. Za nefunkčnosť sa nepovažujú tie skutočnosti podmieňujúce funkčnosť systému, ktoré Dodávateľ nemôže ovplyvniť, ako napríklad výpadky v dodávke elektrickej energie, nefunkčnosť, znížená funkčnosť alebo preukázateľná nefunkčnosť príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má priamy vplyv na funkčnosť systému.

13. Paušálnu úhradu za servis v konfigurácii a služby systému v zdravotníckom zariadení bude Dodávateľ fakturovať Objednávateľovi mesačne spätne daňovými dokladmi. Súčasťou paušálu sú všetky cestovné náklady, ako aj práce, náklady na pripojenie a všetky ďalšie náklady Dodávateľa súvisiace s poskytovaním servisu systému.

14. Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, prírodné katastrofy, pandémia, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ je povinný neodkladne informovať Objednávateľa ak nastane taký prípad, ak mu to technické prostriedky umožnia.

15. Dodávateľ je povinný pri realizácii servisu podľa tejto zmluvy vykonávať podľa svojich možností a vedomostí také opatrenia a počínať si tak, aby nedochádzalo k vzniku škôd. Ak Dodávateľ alebo jeho subdodávatelia svojim neodborným konaním alebo iným porušením ich povinností spôsobia škodu Objednávateľovi alebo iným subjektom, je Dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu škodu odstrániť/nahradiť.

16. Dodávateľ je povinný voči tretím osobám zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, ktoré sa dozvedel pri realizácii tejto zmluvy a v súvislosti s ňou a ktoré sú chránené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä obchodné tajomstvo, osobné údaje, utajované skutočnosti) alebo ktoré objednávateľ prehlásil za dôverné. Povinnosť mlčanlivosti trvá i po skončení platnosti tejto zmluvy. Tieto povinnosti sa dodávateľ zaväzuje zaistiť aj u všetkých svojich zamestnancov, prípadne iných osôb, ktoré Dodávateľ k realizácii tejto zmluvy použije.

17. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.

18. Objednávateľ a Dodávateľ sa výslovne dohodnú na rozväzovacej podmienke podľa § 36 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, že následky, ktoré na základe zmluvy ako výsledku VO uzavretej s Dodávateľom nastali, pominú, ak nedôjde k poskytnutiu finančných prostriedkov Objednávateľovi. V prípade, že táto rozväzovacia podmienka nastane, táto zmluva stráca platnosť a účinnosť, a to okamihom neposkytnutia finančných prostriedkov Objednávateľovi.

19. Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu Objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1996 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. Udelenie súhlasu Objednávateľa ako dlžníka k cesii je podmienené predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, na základe ktorého by k cesii došlo, sa bude považovať za absolútne neplatný.

20. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa do 5 dní od uzavretia zmluvy v EKS predloženie nasledovných dokumentov: podrobný aktualizovaný rozpočet, oprávnenie na inštaláciu, doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru.

- podrobný aktualizovaný rozpočet,

- oprávnenie na inštaláciu,

- kontakty pre veci administratívne a technické: zodpovedná osoba/e-mail/telefón,

- doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a vlastností predmetu zmluvy.

21. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokumentov, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

22. Plneniu zmluvy bude predchádzať potvrdenie Objednávateľa, že s predloženými dokladmi súhlasí a doručenie Výzvy na dodanie predmetu zákazky, čím začne plynúť dodacia lehota.

23. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.

24. V rámci plnenia predmetu zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť aj služby spočívajúce v dodávke, doprave, vykládke tovaru v mieste plnenia, jeho inštaláciu a zaškolenia osôb určených Objednávateľom. Na mieste plnenia bude overená aj správna funkčnosť tovaru, dodanie dokumentácie poskytovanej výrobcom, a to najmä návod na obsluhu v slovenskom jazyku, ďalšie certifikáty a doklady, potvrdenia o autorizovanom servise.

25. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 90 dní od doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky. Presný dátum a čas prevzatia predmetu zákazky si zmluvné strany dohodnú najmenej 5 dní vopred, telefonicky alebo elektronicky v pracovných dňoch v čase 8:00 do 14:00 hod.

26. V prípade, že Dodávateľ nedodrží termín dodania tovaru, môže si Objednávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, najviac však 10 % z hodnoty nedodaného tovaru.

27. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo ju vrátiť Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.

28. Faktúra musí obsahovať názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.

29. Preddavok sa neposkytuje. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list, preberací protokol.

30. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

31. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie zmluvy.

32. Dodávateľ vyhlasuje, že všetky ním dodané položky predmetu obstarania vyhovujú platnej legislatíve, teda spĺňajú všetky kritériá na funkčné a technické parametre stanovené príslušnými vyhláškami a smernicami.

33. Hardvérové vybavenie slúži výhradne na prevádzku komplexného archivačného systému PACS, ako jednej zo súčastí kritickej časti nemocničnej infraštruktúry. Ako súčasť dodávky hardvérového vybavenia sú požadované prípravné inštalačné práce, samotné softvérové licencie operačných systémov, samotná inštalácia softvérov archivačného systému PACS a otestovanie komplexného systému v uzatvorenej infraštruktúre. Všetky licencie operačných systémov, inštalačné práce a služby sú poskytnuté ako súčasť dodávky predmetného hardvérového vybavenia.

34. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadna oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.