Vyhlásené obstarávanie

Dodanie mobilných pracovísk prokurátorov a obnova hardvérového a softvérového vybavenia


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Generálna prokuratúra SR
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 359 875,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=91033229&
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1. § 34 ods. 1 písm. a)

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1. § 34 ods. 1 písm. a) - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (dodávka infraštruktúry pre elektronické mobilné pracoviská na báze prenosných počítačov typu notebook pc, alebo tablet pc s pevnou klávesnicou a pod.) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, prílohou zoznamu musí byť potvrdenie o uspokojivom dodaní výpočtovej techniky. V zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení), -lehota dodania (mesiac, rok).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 35 zákona Systém manažérstva kvality v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. d) a m)

Popis podmienky účasti:

Predloženie certifikátu kvality a certifikátu informačnej bezpečnosti vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa preukazuje splnenie noriem zabezpečenia kvality a informačnej bezpečnosti uchádzačom (môže využiť systémy zabezpečenia kvality a informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem). Minimálna úroveň štandardu: Na preukázanie zabezpečenia kvality pri plnení predmetu zmluvy podľa § 35 zákona predloží uchádzač certifikát o zavedení a udržiavaní systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001:2015 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky napríklad certifikátom ISO 9001:2015. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Na preukázanie zabezpečenia manažérstva informačnej bezpečnosti pri plnení predmetu zmluvy podľa § 35 zákona predloží uchádzač certifikát o zavedení a udržiavaní systému manažérstva informačnej bezpečnosti v zmysle požiadaviek normy ISO 27001:2013 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky napríklad certifikátom ISO 27001:2013. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie mobilných pracovísk prokurátorov a obnova hardvérového a softvérového vybavenia.

Predmetom zákazky/zmluvy je dodávka 759 ks mobilných pracovísk prokurátorov v rámci ktorej bude dodaná a inštalovaná infraštruktúra IT, prostredníctvom ktorej budú poskytované služby eGovernmentu.

Predpokladom plnenia je zabezpečenie súčinnosti medzi uchádzačom – dodávateľom mobilných pracovísk a verejným obstarávateľom, ako aj s tretími stranami (výrobcovia rezortných aplikácií).

Podrobnosti sú uvedené v časti B Podrobný opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.