Vyhlásené obstarávanie

Nový nábytok do izieb KC SAV Smolenice


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Výpočtové stredisko SAV
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
348 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line prostredníctvom funkcionality IS EPVO.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač na splnenie tejto podmienky účasti predloží 1. Vyjadrenie banky/bánk, zahraničnej banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, v ktorom by malo byť uvedené najmä, že uchádzač nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete a jeho bankový účet nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Za vyhlásenie verejného obstarávania verejný obstarávateľ považuje dátum zverejnenia Oznámenia vo vestníku verejného obstarávania. 2. Súčasne uchádzač k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách, zahraničných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač na splnenie podmienky účasti predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Predložením zoznamu uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo typovo podobného charakteru v minimálnom kumulatívnom objeme 348 000,00 EUR bez DPH za posudzované obdobie. Za vyhlásenie verejného obstarávania verejný obstarávateľ považuje dátum zverejnenia Oznámenia vo vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ za zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru považuje zákazky, ktorých predmetom bola výroba nábytku na mieru na základe požiadavky objednávateľa (verejný obstarávateľ nepovažuje za zákazku rovnakého alebo typovo podobného charakteru sériovú výrobu nábytku).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. c) ZVO

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie odbornej úrovne kvalitného personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom technika s minimálne sumárne 3 rokmi praxe spojenej s vypracovaním dielenskej dokumentácie v oblasti výroby nábytku vyrábaného na mieru. Uvedené požiadavky uchádzač preukáže: - predložením technikom podpísaného podrobného profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu - predložením ukážky dielenskej dokumentácie, ktorú technik vypracoval, minimálne na úrovni zložitosti položky dvojdverová skriňa, jednoposteľ a vitrína – predložením zmluvy, ktorá preukazuje, že uchádzač technikom disponuje a bude sa podieľať na realizácii zákazky. Stanovením tejto požiadavky sleduje verejný obstarávateľ maximálne zníženie vecného a technického rizika pri plnení zmluvy zo strany uchádzača.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. l) ZVO

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač uviedol podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzačom navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h)a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má subdodávateľ plniť. Odvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Vzhľadom k povahe a charakteru stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky, verejný obstarávateľ predpokladá využitie subdodávateľov pri plnení predmetu zmluvy. Podmienka účasti má význam z hľadiska riadneho a kvalitného plnenia predmetu zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia Oznámenia vo vestníku verejného obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky sa vyhodnocujú na základe NAJLEPŠIEHO POMERU CENY A KVALITY podľa § 44 ods. 3 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie zariadenia, nábytku a vybavenia izieb do Kongresového centra SAV Smolenice v rámci plánovanej renovácie vybavenia a interiérového zariadenia izieb.

Najväčší objem predmetu zákazky tvorí nábytok vyrábaný na mieru, a to skrine, postele, nočné stolíky, toaletné stolíky, TV komoda, vešiak s kuforníkom, vitrína, zásuvková komoda a konferenčný stolík.

Realizácia predmetu zákazky bude prebiehať v troch etapách tak, aby nenarušila a čo najmenej obmedzila chod KC SAV Smolenice, nakoľko jeho izby sú využívané hosťami. Časový harmonogram jednotlivých etáp dodania predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 2 Zmluvy o dielo.

Izby budú v rámci renovácie zariadené novým nábytkom z masívu. Podrobný opis, špecifikácia, parametre a počty sú uvedené v Opise predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, resp. ich prílohách.



Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronickej platformy verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EPVO.



2.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (superreverz).



3.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (ďalej aj ako "RPVS") nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO.



4.) V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky v súlade s definovaným predmetom zákazky zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV) uvedeným v časti A.1 bod 2.4 súťažných podkladov.



5.) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Podrobnejšie viď. súťažné podklady Časť A.1, časť III., bod 17.



6.) Elektronická aukcia nebude použitá.



7.) Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky podľa § 28 ods. 2 ZVO: Predmet zákazky je z pohľadu obsahu nedeliteľný na vnútorné logické celky alebo časti. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne bez problémov vedia dodať relevantní dodávatelia na trhu.



8.) Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci a nie je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že nemá priame prístupy do informačných systémov verejnej správy, t. j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať.



9.) Verejný obstarávateľ realizoval v súlade s § 25 ZVO prípravné trhové konzultácie na účely prípravy verejného obstarávania a informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania. Závery z prípravných trhových konzultácií sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa a sú dostupné v dokumentoch k tejto zákazke.



10.) Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.



11.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzoriek viď. súťažné podklady Časť A.1, časť III., bod 18.2.



12.) Ponuky budú vyhodnocované na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality (§ 44 ods. 3 písm. a) ZVO). Informácie o kritériách a spôsobe ich uplatnenia sú uvedené v časti A.3 súťažných podkladov.