Vyhlásené obstarávanie

Dezinfekčné prostriedky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 515,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
24455000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
12. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Dezinfekčné prostriedky

Opis obstarávania

Funkcie:

- plošná dezinfekcia, dezinfekcia pokožky, dezinfekcia nástrojov

Názov Položky:  1. Dezinfekčné prostriedky

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Dezinfekčný prípravok na ruky na báze alkoholu, tekutý s dávkovačom, 500 ml ako napr. Skinman, Septoderm, Aniosrub alebo ekvivalent

Presne: 50

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Spektrum účinku - baktericídny vrátane TBC a MRSA, virucídne (vrátane HBV a HIV), fungicídne

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Dezinfekčné prostriedky musia byť registrované v Centru pre chemické látky a prípravky alebo na Štátnom ústave pre kontrolu liečiv

Splatnosť faktúry 30 dní

Je potrebné dodržať hmotnosť jednotlivých výrobkov respektíve veľkosť, balenie výrobkov.

Termín a miesto realizácie dodávky:

1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.

2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.

4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.

Reklamácia:

1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.

Odstúpenie od zmluvy:

1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.

2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.

3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:

1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:

- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,

- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,

-  rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),

- požadujeme predložiť karty bezpečnostných údajov

Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.