Vyhlásené obstarávanie

Mrazená hydina


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 919,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15112000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
14. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Mrazená hydina

Opis obstarávania

Funkcie:

- zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania

- Hydinové mäso - mrazené

Názov Položky:  1. Hydinové mäso

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kuracie stehná, mrazené, kalibrované 1ks cca 250g, nesolené

Presne: 1800

Jednotka: kg

- Technicke Vlastnosti: dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby

Hodnota/Charakteristika: Akosť 1. trieda

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 05:30 - do 08:00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ  v súlade s platnými hygienickými predpismi

Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní,  súčasťou faktúry je dodací list. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok.

Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.

Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.

Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.

Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.

Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 3 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením.

Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.

Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 3 mesiacov, do 30. 09. 2024.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.

Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej minimálnej doby trvanlivosti/dátumu spotreby, a počas doby trvanlivosti/spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.

Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefonický kontakt.

Dodávateľ sa zaväzuje tovar dovážať tri krát do týždňa - pondelok, streda, piatok.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Množstvo je len predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať viac, príp. menej v závislosti od potrieb.

Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.