Vyhlásené obstarávanie

Nákup IT vybavenia a príslušenství


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
MH Invest, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 009,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
18. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup IT vybavenia a príslušenství

Opis obstarávania

Funkcie:

- Kancelárske účely

Názov Položky:  1. Notebook typ 1

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Notebook

Presne: 9

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Uhlopriečka, displej:

Hodnota/Charakteristika: min. 15,6"

Funkcie:

- Kancelárske účely

Názov Položky:  2. Notebook typ 2

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Notebook

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Uhlopriečka, displej:

Hodnota/Charakteristika: min. 15,6"

Funkcie:

Názov Položky:  3. Tablet

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Tablet

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Veľkosť displeja:

Hodnota/Charakteristika: 11"

Funkcie:

- Powered USB-C Travel Hub

Názov Položky:  4. Powered USB-C Travel Hub

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Powered USB-C Travel Hub

Presne: 10

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Minimálne požiadavky

Hodnota/Charakteristika: Replikátor portov – pripojenie cez USB-C, ďalšie konektory: 1ksD-Sub DE-15 (VGA) , 1ks HDMI HDMI 2.0, 1ksRJ-45 , 1ksUSB-C , 1ks USB-A USB 2.0, 1ks USB-A USB 3.2 Gen 1

Funkcie:

- Adaptér vhodný pre nabíjanie notebookov

Názov Položky:  5. USB-C AC Adaptér

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Počet

Presne: 10

Jednotka: ks

Funkcie:

Názov Položky:  6. Počítačová Myš

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Počet

Presne: 10

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Min. požiadavky

Hodnota/Charakteristika: bezdrôtová, USB a bezdrôtový USB prijímač, symetrická, optická, 8 tlačidiel, zmena DPI, viacfarebné podsvietenie, 1200DPI, vymeniteľné kryty, veľkosť M

Funkcie:

Názov Položky:  7. Klávesnica

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Klávesnica

Presne: 10

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Min. požiadavky:

Hodnota/Charakteristika: Slovenská klávesnica, numerická klávesnica

Funkcie:

Názov Položky:  8. Licencia Microsoft 365 Business

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Licencia Microsoft 365 Business

Presne: 10

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Špecifikácia:

Hodnota/Charakteristika: Microsoft 365 Business Premium (Full Office Apps) MS Teams , Intune, Azure Information Protection

Priradenie Licencie do tenanta MH Invest s.r.o ( Platnosť Licencie 1 rok)

Doplňujúce informácie

1. PREDMET ZMLUVY

1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať pre objednávateľa nové, zariadenia uvedených v položkách 1-7 a predinštalovaného softvéru a udelenia licencií k softvéru, podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) ako aj licencie  licencie uvedenej v položke 8 . Údaje uvedené v rámci podrobnej technickej špecifikácie predmetu zmluvy sú uvedené ako minimálne.

1.2 Zároveň sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi tovar do miesta plnenia predmetu zmluvy, vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy, umiestnenie tovaru na presné miesto určenia v priestoroch objednávateľa (na tento účel si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie alebo pomôcky, prípadne prepravné prostriedky).

1.3 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodnýnázov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými,respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikáciepredmetu zákazky

2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU

2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:

a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).

b) Podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov s uvedením cien bez DPH ak aj cien vrátene DPH

c)  funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov , ak neboli predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

3. Miesto a termín plnenia

3.1 Miestom plnenia je Bratislava, Trnavská cesta 100

3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy

4. Spôsob dodania plnenia:

4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy jednorazovo na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa najneskôr jeden pracovný deň vopred o dodaní predmetu zmluvy.

4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi trojročnú záruku tovary/zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedených v položkách 1-3 podľa tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy.

4.3 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby podľa článku 7. OPNP tejto zmluvy.

5. Prevzatie predmetu zmluvy:

5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom.

5.2 Preberací protokol musí obsahovať – text Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa,

5.3 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami

oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa.

Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa

6. Osobitné ustanovenie, Udelenie licencií

6.1 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 5.3 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie 103 ks licencií pre softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (ďalej aj „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami autora softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl.

Obchodného zákonníka.

6.2 Dodávateľ vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške.

7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA

7.1. Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.

7.2 Reklamácie vady tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa.

7.3 Reklamácia vady tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.

8. OSTATNÉ USTANOVENIA - Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie

zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy.