Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
58 266,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
19. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok

Opis obstarávania

Funkcie:

- Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania v počte 30 ks kariet po dobu 12 (dvanásť) mesiacov od 01.07.2024 do 30.06.2025.

- Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce.

Názov Položky:  1. Zabezpečenie elektronických stravovacích poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Maximálny počet aktívnych užívateľov elektronických stravovacích kariet za požadované obdobie

Maximum: 30

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Stravovacia karta musí najmä:

Doplňujúce informácie

Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 (dvanásť) mesiacov odo dňa 01.07.2024 do 30.06.2025, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu;

Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu

Množstvo aktívnych užívateľov elektronických kariet a stravovacích jednotiek za požadované obdobie je maximálne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa.

Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas doby platnosti Rámcovej dohody podľa svojich rozpočtových a finančných možností;

Presné množstvá aktívnych užívateľov elektronických stravovacích kariet, stravovacích jednotiek a nominálne hodnoty stravovacej jednotky uvedie Objednávateľ každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach;

Elektronická stravovacia karta musí byť bezodplatne prevedená do vlastníctva Objednávateľa momentom dodania;

Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Objednávateľa);

Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov;

Celková cena je tvorená ako súčin predpokladanej nominálnej hodnoty stravovacích jednotiek a maximálneho počtu stravovacích jednotiek za požadované obdobie a jej súčtom s výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je Dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 (dve) desatinné miesta;

Výška provízie sa vyjadruje percentom z predpokladanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky v čase uzatvorenia Rámcovej dohody a je nemenná počas celej doby platnosti Rámcovej dohody;

V provízii Dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa spojené s poskytovaním služieb, a to najmä týkajúce sa: vydania kariet, prevydania nových kariet po uplynutí platnosti pôvodnej karty a/alebo blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov;

Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v Rámcovej dohode

Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej Dodávateľom a zaslanej Objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích jednotiek priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť Objednávateľovi faktúry na pravidelnej mesačnej báze do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca, v ktorom bola poskytnutá služba.

Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní od jej doručenia Objednávateľovi, pričom v prípade doručenia faktúry po 15. decembri príslušného kalendárneho roka nebude Dodávateľ oprávnený požadovať od Objednávateľa úhradu úrokov z omeškania za oneskorenú úhradu faktúry;

Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v okolí pracovísk Objednávateľa; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú stravovacie zariadenia, reštaurácie, zariadenia rýchleho občerstvenia, potravinové reťazce, obchody s potravinami;

Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi e-mailom kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu s Objednávateľom;

Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej stravovacej jednotky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR) a DPH;

Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 2 (dvoch) pracovných dní od vystavenia objednávky Objednávateľom po schválení návrhu plnenia kritérií (rozpis ceny jednej stravovacej poukážky vrátane provízie);

Dodávateľ vyhlasuje, že v prípade, ak mu povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o RPVS“), túto povinnosť bude mať splnenú počas celej doby trvania Rámcovej dohody,

Dodávateľ zároveň vyhlasuje, že jeho subdodávatelia, ktorí sa podieľajú na plnení Rámcovej dohody a majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o RPVS, majú riadne zapísaných konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora.