Vyhlásené obstarávanie

Tlač časopisu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 430,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Tlač časopisu

Opis obstarávania

Funkcie:

- Tlač časopisu BIBIANA - propagácia, vzdelávanie.

- Písmo ( font) v grafických podkladoch bude dodané v krivkách.

Názov Položky:  1. Tlač časopisu

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: 1.1 Formát: 165 mm x 240 mm, Väzba: V2, Obálka: tlač - farebnosť 4+0, papier nenatieraný ofsetový + matné lamino, gramáž papiera 300g/m2, Blok vnútro: 148 strán, tlač  - farebnosť 4+4, papier nenatieraný ofsetový, gramáž papiera 100g/m2

Presne: 250

Jednotka: kus

Doplňujúce informácie

V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou.

Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vlastný návrh  plnenia - rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.

Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače na predmet celej zákazky dňa 26.6.2024 do 10.00 hod. Dodávka predmetu zákazky sa uskutoční do 2.7.2024 do 14.00 hod. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (e-mailovej) dohode zmluvných strán.

Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava.

Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa  od 08:00 hod. do 14:00 hod., najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.

Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy, a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.

Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.

V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.

Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.

Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.

Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná s jedinou výnimkou ak by došlo medzi uzatvorením zmluvy a dodaním predmetu zmluvy k zmene DPH.

Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania v sídle objednávateľa BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská 41, Bratislava  poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.

V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.

Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním vád bez zbytočného odkladu od uplatnenia nároku na odstránenie vád Plnenia a vadu odstrániť v primeranej lehote určenej Objednávateľom, spravidla nie dlhšej ako 30 dní. V prípade ak Dodávateľ neodstráni vady Plnenia v lehote určenej Objednávateľom, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Čl. XII bod 12.10.

Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.

V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Objednávateľ je oprávnený pri nedodržaní termínu dodania predmetu zákazky, alebo iných porušení zákazky ( napr. nedodržanie termínu odstránenia vád plnenia) fakturovať denne sankciu vo výške 0,05 % z ceny zákazky. Týmto nie je dotknutý nárok na úhradu škody.

Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ustanovenia predchádzajúceho neplatia pre osobu so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktoré nie sú registrované pre daň z pridanej hodnoty v Slovenskej republike. Tieto na konečnú cenu nepridávajú daň z pridanej hodnoty.

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom odstúpenia od zmluvy.

Vrátane dopravy na miesto plnenia.