Vyhlásené obstarávanie

Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW

Opis obstarávania

Funkcie:

- Obnova podpory existujúcich (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW  na obdobie od 18.07.2024 do 31.12.2024

Názov Položky:  1. Aktualizácia (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: CPCES -CO-PREMIUMPRO   support for software Gateway

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka.

Hodnota/Charakteristika: Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal)

Doplňujúce informácie

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže:1) že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA

Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 2) že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality

Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 3) že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení CheckPoint pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky.

Poskytovateľ do 5 pracovných dní od výzvy preukáže: 4) že disponuje certifikátmi interných zamestnancov minimálne úrovne 1x CheckPoint Certified VSX Specialist a 1x CheckPoint Certified Security Expert R81

Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.

Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.