Vyhlásené obstarávanie

Školenie podľa ADR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 424,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79632000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Školenie podľa ADR

Opis obstarávania

Funkcie:

- Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR

- Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1

Názov Položky:  1. Školenie podľa ADR

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR

Presne: 1

Jednotka: osoba

- Technicke Vlastnosti: Akreditácia

Hodnota/Charakteristika: Áno

Doplňujúce informácie

Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.

Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.

Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.

Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia  ) do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke

Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží  zoznam účastníkov školenia.

Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.

Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.

Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.

Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.

Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 10. 12. 2024