Vyhlásené obstarávanie

UV-VIS spektrofotometer


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 129,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
28. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

UV-VIS spektrofotometer

Opis obstarávania

Funkcie:

- Jednoduchý monochromátor, dvojlúčový optický systém ,   zdroj žiarenia: deutériová a wolfrám-halogénová lampa.

- Režim merania:   Absorbancia, transmitácia, kvantitatívna analýza s možnosťou kalibračnej krivky.

Názov Položky:  1. UV-VIS spektrofotometer

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Rozsah vlnových dĺžok

Maximum: 1100

Minimum: 190

Jednotka: nm

- Technicke Vlastnosti: Presnosť  vlnových dĺžok

Hodnota/Charakteristika: ± 0,5 nm

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Manuál v slovenskom, resp. českom jazyku

Plne integrovaný softvér pre riadenie a kontrolu prístroja – výstup na tlačiareň

Záznam kalibračných kriviek tabuľkový a grafický

Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť záručný servis riadne zaškoleným servisným technikom na predmet obstarávania.  Dodávateľ sa zaručuje zabezpečiť nástup servisného technika do 48 hodín od požiadania.

Objednávateľ nie je platca DPH.

V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.

Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.

Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).

Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi

Dodávateľ sa zaväzuje dodať systém so všetkými náležitosťami potrebnými k inštalácii

Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za predpokladu, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nerepasovaný, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.

Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak Objednávateľovi ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.